Atlantic grupa prodala Diethpharm i Multivitu

30. listopada 2019.

Foto: Dietpharm

Atlantic grupa i PharmaS Group danas su potpisali ugovor o kupoprodaji tvrtke Fidifarm, u čijem je vlasništvu vodeći hrvatski brend dodataka prehrani Dietpharm. PharmaS će, uz cjelokupni portfelj i zaposlenike Fidifarma, preuzeti i Multivitu, regionalni brend dodataka prehrani u vlasništvu Atlantic grupe, čiji je proizvod Multivita vitamin C lider u segmentu vitamina C u šumećem obliku na ruskom tržištu. Fidifarm je u 2018. godini ostvario prihod od prodaje u visini od 70 milijuna kuna, dok je Multivita u istom razdoblju uprihodila oko 30 milijuna kuna. Zaključenje transakcije očekuje se krajem godine.

Atlantic Grupa prodajom Fidifarma nastavlja sa strategijom dezinvestiranja non-core segmenata poslovanja, kaže potpredsjednica Atlantic Grupe za Poslovni razvoj i strategiju Lada Tedeschi Fiorio. "Riječ je o uspješnoj kompaniji s kvalitetnim brendovima koji s dodatnim fokusom imaju još veći potencijal rasta. U PharmaS-u našli smo partnera koji prepoznaje i vrijednost brenda Dietpharm i ljudi koji iza njega stoje te prostor za dodatni razvoj poslovanja, što nas čini iznimno zadovoljnima ovom transakcijom. Atlantic Grupa nastavlja s fokusom na razvoj svojih glavnih kategorija, s potrošačem u središtu svih poslovnih aktivnosti", smatra Lada Tedeschi Fiorio.

Izuzetno nam je drago što će se uspješnoj priči razvoja PharmaS-a pridružiti i brendovi Dietpharm i Multivita, komentirao je predsjednik Uprave PharmaS grupe Jerko Jakšić.

"Vrijednost brenda Dietpharm desetljećima je poznata u Hrvatskoj i regiji te predstavlja fokus našega budućeg razvoja. Vjerujemo da ćemo predanim radom s timom iz Fidifarma još više ojačati snagu ovog portfelja. Ovom akvizicijom osnažuje se položaj PharmaS-a na tržištu regije unutar poslovanja Consumer Health Care, čime pokazujemo usmjerenost kompanije prema oba naša programa, receptnom i bezreceptnom. PharmaS će se i dalje voditi strategijom koja će se fokusirati na inovativne formule u razvoju svojih proizvoda", dodao je Jakšić.

Atlantic grupa od početka prošle godine implementira strategiju fokusa na svoje glavne kategorije i brendove, kako bi zadržala i unaprijedila njihovu relevantnost kod potrošača. U tom kontekstu usmjerava se i daljnji razvoj internacionalizacije poslovanja, s fokusom na brendove koji su dokazali međunarodni potencijal i čije su pozicije potrošači verificirali. Uz glavne kategorije roba široke potrošnje koje čine kava, pića, delikatesni namazi te slatki i slani snack, kompanija fokus također usmjerava na daljnji rast i razvoj distribucije kao važne poluge poslovanja te ljekarničkog lanca Farmacia. Upravo je ovaj segment, u izravnoj komunikaciji s potrošačima, izvrstan primjer načina na koji se gradi i valorizira odnos s kupcem proizvoda i primateljem usluge.

PharmaS grupa danas je druga po veličini generička kompanija u hrvatskom bolničkom poslovanju. Prošle je godine ojačala svoj receptni portfelj akvizicijom hrvatske podružnice Ciple, a ove godine zaokružuje deset godina poslovanja. U bezreceptnom segmentu 2018. godinu obilježilo je otvaranje ruskog tržišta i prodaja od više od 2 milijuna pakiranja proizvoda iz vlastitog razvoja (ProBalans i ProBalans baby). Ove je godine PharmaS zaključio globalni ugovor s američkom kompanijom Abbott za izvoz portfelja u više od 60 zemalja svijeta, a novom akvizicijom kompanija nastavlja s fokusom na širenje poslovanja u segmentu Consumer Health Care u regiji i na međunarodnim tržištima, osnažujući svoj tim vrhunskim stručnjacima i proizvodima.

P.hr/K.S.