Avus - Ulaganje u obrazovanje donosi uspjeh pojedinca i tvrtke

6. veljače 2019.

Foto: Shutterstock

Iz uspomene na jednog djeda koji je kao obrtnik radio 72 godine i u mirovinu otišao sa 86 godina života te školovao sve svoje unuke, inspirirao ih i poticao na razvoj i učenje nastala je varaždinska tvrtka Avus.
Asja Lajtman Bosilj, vlasnica ove tvrtke čije ime na latinskom upravo znači djed, kaže kako je glavna djelatnost Avusa održavanje poslovnih edukacija u tvrtkama, otvorenih seminara i individualni rad s poduzetnicima i zaposlenicima u cilju razvoja poslovnih kompetencija i vještina potrebnih za kvalitetnije obavljanje svakodnevnog posla. „Kroz 10 godina postojanja, glavna misija nam je stručnim pristupom na području ljudskih potencijala pomagati tvrtkama i njihovim zaposlenicima u rastu i razvoju, pružajući podršku tvrtkama da kroz ključne aktivnosti i najvažniji resurs, onaj ljudski, povećaju svoju učinkovitost, uz istovremeno zadovoljstvo kako kupaca tako i njihovih zaposlenika“, objašnjava ona.

Avus tako velikim i malim poduzetnicimam pomaže vidjeti sliku ‘izvan okvira’, ne zato jer ju oni ne vide, nego iz razloga što često nemaju vremena ‘gledati’. „No, oni pomažu i nama rasti i razvijati se kako bismo mogli pružiti što konkretniju pomoć i sveobuhvatniju uslugu“, napominje.

Tvrtka je edukacije iz područja mekih (soft skills) i vještina vođenja, a sukladno potrebama svojih klijenata, proširila na savjetovanje pri zapošljavanju (odabir kandidata), razvoj sustava učinka i nagrađivanja zaposlenika te na procjenu potencijala i razvoja talenata. Zatim, na individualni ili grupni coaching i mentoring te na specijalizirane edukacije mekih vještina u zdravstvu i financijskim institucijama.
„U vrijeme kad smo osnovali tvrtku naše tržište je samo djelomično iskazivalo potrebe za uslugama koje nudimo. Naš zadatak kao promicatelja cjeloživotnog učenja je ujedno i osvještavanje tržišta koliko je neprekidno ulaganje u obrazovanje važno za uspjeh pojedinca i tvrtke. Danas je sve više poslodavaca koji su prepoznali prednosti poslovnih edukacija u poboljšanju komunikacije, međuljudskih odnosa, smanjivanju grešaka, učinkovitijem rješavanju sukoba te povećanju motiviranosti svojih zaposlenika, i oni rado ulažu u njih“, ističe Asja Lajtman Bosilj.

Posao kojim se bave zaposlenici Avusa zahtijeva i njihovo kontinuirano obrazovanje i razvoj novih kompetencija. Također, potrebno je pratiti trendove u učenju odraslih kao i aktualne teme koje su današnjim zaposlenicima neophodne kako bi bili konkurentni. „Nažalost, kao u drugim djelatnostima, i ovdje nailazimo na nelojalnu konkurenciju bez odgovarajućih kompetencija, edukacija, čak i formalnog obrazovanja. Osim toga, malo smo tržište i teško je uže se specijalizirati iz nekog područja“, kaže ona.

Posebice je zanimljivo istaknuti kako je Avus, osluškujući potrebe klijenata i tržišta, usklađujući se i prilagođavajući globalizaciji, modernizaciji poslovanja i tehnološkom napretku, razvila dvije aplikacije na temelju vlastitih znanja i iskustava u prodaji i vođenju zaposlenika.

Riječ je o aplikaciji za ljudske resurse - HR sustav učinka za praćenje učinka zaposlenika i nagrađivanje, te Prodajnom kompasu – aplikaciji koja objedinjava CRM i prodajni pipeline, a služi kao alat za podršku timovima i voditeljima u upravljanju prodajom.

Boris Odorčić