Brendiranje Dubrovnika kao destinacije za vjenčanja

28. studenoga 2020.

Foto: Pixabay

U sklopu HGK Županijske komore Dubrovnik osnovana je Strukovna grupa organizatorica vjenčanja koja će okupiti agencije za organizaciju vjenčanja sa širega dubrovačkoga područja. Ideja je okupiti same organizatore, ali i povezane djelatnosti, u jednu marketinšku priču brendiranja Dubrovnika kao idealne destinacije za vjenčanja.

Za predsjednicu Strukovne grupe izabrana je Ines Nanić iz tvrtke Dubrovnik događanja. Za zamjenice predsjednice izabrane su Ivana Smojver iz Dubrovnik Designa te Martina Pavleković iz tvrtke Be positive.

„Radi se o industriji koja za sobom povlači puno drugih djelatnosti, poput dobavljača različite opreme, cateringa, glazbenika, cvjećara… Iz marketinške perspektive, ovo je jedinstvena prilika da Dubrovnik pozicioniramo među različitim skupinama ljudi kao destinaciju za vjenčanja, ali i općenito. Vjenčanja po svojoj prirodi okupljaju heterogenu grupu ljudi, različitih dobi i interesa na jednom mjestu, i dolaskom takve skupine stvara se jedinstvena prilika da im predstavimo grad i njegovu ponudu ako se odluče vratiti u privatnom aranžmanu,“ rekla je Nanić.

Iz novoosnovane Strukovne grupe naglašavaju da vjenčanja u destinaciji imaju multiplikativni efekt na cjelokupno gospodarstvo. Na jedan par mladenaca u destinaciju stiže u prosjeku 70 do 150 sudionika. Njihova promocija destinacije putem slika i objava na društvenim mrežama nešto je što se teško može postići komercijalnim kampanjama. Stoga ova priča ima iznimno veliki utjecaj na sve segmente u pružanju turističkih usluga unutar jedne destinacije i odlična je platforma za građenje imidža destinacije.

Odlična platforma za građenje imidža destinacije

U ova teška vremena sigurno ni konkurencija ne spava, priprema svoje marketinške planove, strategije nastupa na tržištima, stoga i mi moramo spremno dočekati sunce, podsjeća Nanić.

„Nemojmo zaboraviti koliko je velika industrija vjenčanja i koliko je mikro poduzetnika pogođeno njezinim drastičnim padom ove godine. Stotine ponuđača usluga u našoj zemlji je ostalo bez posla. Naša misija je zajedničkim snagama uz marketinške aktivnosti oživjeti našu industriju u vidu promocije koja nam može donijeti samo pozitivne rezultate. U doba kad se svi stišavaju na nama je da damo sve od sebe da se pročuje dobar glas o uslugama i ljepotama te vrijednostima koje nudi naš grad,“ rekla je Nanić.

Kako bi se ubrzao oporavak, zajedničkim će se marketinškim aktivnostima promovirati destinacija, ali i oni segmenti ponude, tj. poslovni sektor koji je uključen u vjenčanju kao finalnom proizvodu.

„Želimo im predstaviti kako njihova priča može izgledati ako kažu 'Da u Du,“ rekla je Nanić.

Iz ove Strukovne grupe pozivaju i sve zainteresirane da se uključe u rad, predstave svoje ideje kako unaprijediti ovu priču i pomognu pozicionirati Dubrovnik kao idealno mjesto za najvažniji dan u životu budućih mladenaca.

P.hr/I.B.