Dizajn stvoren za radne uvjete kod kuće

20. rujna 2020.

Foto: Sobočan

Zbog pandemije koronavirusa rad od kuće za mnoge je postao uobičajeni način obavljanja posla. Sve je izvjesnije da će, kad jednom pandemija prođe, mnogi poslodavci svojim zaposlenicima omogućiti daljnji stalni ili povremeni rad od kuće.

Iako hrvatski Zakon o radu (još uvijek) ne regulira konkretno rad od kuće, ipak je ostavljena mogućnost rada na izdvojenu mjestu, da radnik ugovoreni posao obavlja kod kuće ili u nekome drugom prostoru koji nije u vlasništvu poslodavca.

Studije koje se na tu temu godinama provode u Americi jasno pokazuju sve veći trend rada od kuće, i to podjednako zbog interesa kompanija koje tako štede na određenim troškovima i interesa samih zaposlenika.

Stručnjaci savjetuju da se najprije dobro promisli o prostoru u koji možete smjestiti 'ured kod kuće'. Velika većina teško će moći odvojiti prostoriju samo za svoj rad. Upravo za takve okolnosti tim tvrtke Sobočan pronašao je i na tržištu ponudio svoju verziju osobnih mobilnih ureda.

Ivana Validžić,SobočanIvana Validžić/ Foto: Sobočan 

"Proizvodi Movo stvoreni su da pri radu od kuće omoguće profesionalne radne uvjete, a da ujedno predstavljaju atraktivan dizajnerski element. Ovaj mobilni ured zauzima minimalan prostor, a korisniku osigurava maksimalnu udobnost pri obavljanju radnih zadataka. Po završetku rada vrlo se jednostavno zatvori, po potrebi i zaključa te odgura. Svaki od modela je mobilan, sklopiv, potpuno opremljen strujnom kutijom i spremištem te ima mogućnost zaključavanja", kaže brend-menadžerica proizvoda Movo Ivana Validžić, koja dodaje kako za sada postoji šest različito dizajniranih modela, a svaki se od njih može personalizirati primjenom brend-boja te aplikacijom logotipa tvrtke za koju se radi.

Movo,Sobočan Foto: Sobočan 

Dizajnerski tim koji stoji iza ovoga mobilnog ureda čini šest članova, od kojih su Anamaria Burazin kao produkt-dizajnerica te arhitekti Mirna Jović Jakov Fatović primarno radili na dizajnu proizvoda. Ideja se rodila za vrijeme lockdowna te su morali brzo reagirati da od ideje do realizacije ne prođe predugo vremena. Tako je do dobivanja gotovog proizvoda prošlo samo četiri mjeseca. Prednost im je interna mogućnost realizacije proizvoda u svim fazama.

Fleksibilnost, mobilnost i sklopivost

"Jedan od uvida koji smo imali bio je da proizvod mora biti što kompaktniji te da se nakon radnog dana što jednostavnije 'pospremii i ne zauzima dragocjeni prostor za ostale aktivnosti u kući. Gotovo svi kupci ističu fleksibilnost, mobilnost i sklopivost ovog proizvoda kao jedinstvene i vrlo važne atribute za mobilni ured", kaže Ivana navodeći kako je pred njima zahtjevan put, no prednost im je jedinstvenost njihova proizvoda te dugogodišnja tradicija tvrtke Sobočan.

The Performer,Sobočan Foto: Sobočan 

Naime, riječ je o kompaniji koja se već 20 godina sa svojim timom od 200 zaposlenika uspješno razvija, a izrasla je u jednog od lidera na europskom tržištu u dizajnu, projektiranju i proizvodnji opreme za prodajne i poslovne prostore.

"Vjerujemo da svaki izazov sa sobom donosi nešto dobro i da je prilika za poboljšanje te smo tako situaciju s pandemijom prepoznali kao priliku da se usmjerimo na unapređenje internih procesa poslovanja. Tu smo priču popratili i novim vizualnim identitetom tvrtke. Također smo zaposlili nekoliko novih ljudi za koje smatramo da će, s obzirom na svoje dosadašnje iskustvo, pridonijeti tvrtki u ovoj razvojnoj fazi", kaže nam izvršni direktor Dejan Sobočan te iskreno priznaje kako im je privremeno razdoblje smanjenja posla od dva mjeseca donijelo samo dobro.

Dejan Sobočan -mala foto Dejan Sobočan/Foto: Sobočan

"Uspjeli smo se malo usporiti, fokusirati na nove potencijalne klijente i suradnje, a i sam novi proizvod Movo koji je proizašao iz tog razdoblja potvrđuje da smo učinili ono najbolje za svoje poslovanje", zaključuje Sobočan.

 

The Expert,Sobočan Foto: Sobočan
Ilijana Grgić