Prodano 51.337 novih automobila, 2,5 posto više nego lani

7. listopada 2019.

Foto:Shutterstock/Ilustracija

U prvih devet mjeseci ove godine u Hrvatskoj je prodano 51.337 novih putničkih vozila, što je 2,5 posto više nego u istom razdoblju prošle godine kada ih je prodano 50.073, dok su u rujnu put do kupaca pronašla 3.552 nova vozila, uz rast od 22,2 posto u odnosu na lani, pokazuju to podaci Promocije plus.

Najveći udjel na hrvatskom tržištu automobila u prvih devet ovogodišnjih mjeseci imao je Volkswagen sa 6.722 prodana nova vozila što je udjel 13,09 posto, drugi je Renault s prodajom od 4.972 vozila, što je udjel u ukupnoj prodaji 9,69 posto, a treći je Opel s 4.800 prodanih vozila i udjelom od 9,35 posto. Na četvrtom je mjestu Škoda s 4.793 prodana vozila i udjelom od 9,34 posto, a peta je Dacia sa 3.099 prodanih vozila i udjelom od 6,04 posto. 

Od početka godine do kraja rujna prodano je, uz ostalo, i 1.310 Audija, 1.137 BMW-a, 1.009 Mercedesa i 80 Porschea.

Samo u rujnu najviše su se kupovala Volkswagenova vozila, i to njih 601, potom Renaulti 394 i Škode 362 vozila.

U devet ovogodišnjih mjeseci najtraženiji su modeli bili Škoda Octavia 2.750 prodanih, Renault Clio 2.049, VW Golf 1.890, Suzuki Vitara 1.487 te Renault Captur 1.446. 

Od ukupnog broja novih vozila od siječnja do kraja rujna, njih 61,5 posto ili 31.548 bili su benzinci, a 35 posto odnosno 17.960 dizelaši. Prodaja hibrida zaustavila se na malih 2,4 posto ili na 1.221 vozilu, a potpuno električnih vozila na zanemarivih 0,3 posto ili tek na 138 vozila.   

 

Hina/P.hr