Grupolovac: Popust za odlučnu i zajedničku kupnju

1. ožujka 2019.

Foto: Karlo i Željana Pirić

Sjajna ideja može se pretvoriti u uspješan posao, upravo tom rečenicom najbolje se može opisati novi portal na domaćem tržištu - Grupolovac. Riječ je o virtualnome mjestu okupljanja ljudi koji kupuju iste proizvode ili žele koristiti neke usluge te ih mogu dobiti po zajamčeno jeftinijoj cijeni. Korisnicima portala na raspolaganju su velike uštede pri kupnji proizvoda ili usluga veće kapitalne vrijednosti, poput automobila, mobitela, laptopa, namještaja ili bilo čega što sami definiraju, a čija je kapitalna vrijednost veća od 5000 kuna. Točnije, portal jamči korisniku uštedu barem pet puta veću od cijene prijave na oglas.

"Ideja se javila prošlog ljeta prilikom izgradnje nove zgrade u susjedstvu. Promatrali smo obitelji koje su bile zainteresirane za kupnju novog stana, a onda smo si postavili pitanje što bi se dogodilo kad bi se sve te obitelji, koje se međusobno ne poznaju, povezale? Odgovor je bio - grupni popust. I tako je nastao Grupolovac. Naravno, veliku je ulogu igrala i motivacija da kreiramo jedinstvenu ideju, ali i želja za promjenom dugogodišnjeg posla“, rekla je direktorica portala Grupolovac Željana Pirić.

Portal funkcionira vrlo jednostavno. Nakon što se korisnik registrira, može besplatno kreirati ili se prijavljivati na već postojeće, odnosno aktivne oglase. Kreiranjem oglasa daje nalog Grupolovcu da kontaktira relevantne tvrtke koje mogu isporučiti željeni proizvod ili uslugu, nakon čega Grupolovac odabire tvrtku s najvećim popustom i aktivira kreirani oglas s istaknutim popustom, potrebnim brojem korisnika i trajanjem oglasa. Korisnik potom uplaćuje simboličan iznos pri prijavi na aktivni oglas, a potom čeka da se prijavi dovoljan broj korisnika. Ako ne uštedi barem pet puta više od uloga, Grupolovac korisniku vraća uloženi novac.

"Hrvatsko tržište jedino je tržište na kojem poslujemo jer je ideja i u Hrvatskoj i u svijetu nova i jedinstvena. S obzirom na to da poslujemo tek dva mjeseca, zasada se najviše prijavljuju naši prijatelji i poznanici“, kaže Željana Pirić koja se trenutačno najviše fokusira na promociju samoga portala.

Jednostavno do popusta i novih ušteda

Vrlo je jednostavno postati korisnik, a registracija je besplatna i provodi se u dva brza koraka. Prvi je korak unijeti osobne podatke u obrazac na portalu nakon čega na unesenu e-mail adresu stiže link za aktivaciju korisničkog računa. Nakon toga korisnik može početi kreirati oglase i prijavljivati se na već postojeće. Od ostalih portala Grupolovac se razlikuje po tome što korisnik samostalno može definirati proizvod ili uslugu koju želi kupiti. Nakon toga čeka formiranje grupe, a onda portal kreće u pronalaženje najpovoljnije ponude.


"Kad je riječ o ponudi postojećih portala za grupnu kupnju, kod kupaca najbolje prolaze ponude za putovanja, usluge kozmetičkih salona i restorana. Procjenjuje se da ta tri segmenta proizvoda i usluga nose oko 80 posto ukupne ponude na drugim portalima. Dakle, na takvim portalima nema ponuda za proizvode i usluge veće kapitalne vrijednosti, poput kupnje nekretnina i automobila, podizanja stambenih i autokredita i slično“, kaže Željana, zadužena za pronalazak najvećih popusta, dok je njezin suprug Karlo Pirić zadužen za tehnički dio i održavanje portala. U pokretanja portala uložili su dio vlastitih sredstava, a dio su povukli i putem mjere samozapošljavanja.

Ilijana Grgić