Hrvatska jedna od najtraženijih destinacija na WTM-u u Londonu

4. studenoga 2019.

Foto: HTZ

Hrvatska turistička zajednica i ove je godine organizirala predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmu World Travel Market, jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova u Londonu. Svjetska turistička burza WTM u Londonu vodeće je trodnevno događanje koje okuplja ključne dionike svjetske turističke industrije i sektora putovanja na temu trendova, izazova i inovacija u turizmu. Procjenjuje se da će ovogodišnji sajam obići više od 50.000 predstavnika turističke i poslovne javnosti, od agenata, ulagača, predstavnika medija, digitalnih influencera pa sve do ministara i ostalih visokih dužnosnika turističke industrije iz cijelog svijeta. Riječ je o platformi za stvaranje poslovnih prilika i sklapanje poslovnih ugovora u vrijednosti od sveukupno 2,8 milijardi funti. Da bi maksimalno došli do izražaja i odradili kvalitetan nastup, hrvatska turistička ponuda predstavlja se na štandu veličine čak 330 četvornih metara koji je smješten na vrlo atraktivnoj i vidljivoj poziciji za koju je Hrvatska turistička zajednica s organizatorima sajma već i potpisala ugovor za sljedeću godinu.  

"Nastup na sajmu u Londonu možemo gledati kao početak promotivnih aktivnosti i priprema za 2020. turističku godinu. Iznimno dobre najave primili smo od predstavnika Jet2.com-a, naših najvažnijih partnera na britanskom tržištu, koji nam uz TUI, dovodi najveći broj britanskih turista. Za iduću godinu najavljuju rast potražnje za Hrvatskom od 11 posto, četiri nove aviolinije i dužu sezonu letenja prema hrvatskim destinacijama", rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako će pozitivnim trendovima s britanskog tržišta pridonijeti i potpisan petogodišnji ugovor između Zračne luke Pula i aviokompanije EasyJet.

Dimitrius Schoinas easyJet_Svemir Radmilo ZL Pula_Ministar Cappelli_Direktor Stanicic

Dodajmo kako je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu 2019. godine s britanskog tržišta ostvareno gotovo 900 tisuća dolazaka i oko 4,6 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast 5 posto u dolascima i 4 posto u noćenjima. Odlični rezultati ostvareni su i u listopadu tijekom kojeg je s britanskog tržišta ostvareno oko 62 tisuće dolazaka i više od 325 tisuća noćenja što u odnosu na listopad prošle godine predstavlja rast od 14 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima.  Ministar turizma Gari Cappelli sastao se s kolegama ministrima Cipra, Albanije, Španjolske, Grčke i Velike Britanije.

"Državna ministrica turizma Velike Britanije iskazala je pozitivan stav između dviju zemalja te je istaknula da unatoč Brexitu neće biti većih neizvjesnosti u turističkim kretanjima. Cilj nam je u ovom trenutku imati 900 tisuća britanskih turista i vjerujem kako ćemo već u mandatu ove Vlade dosegnuti rekordnih milijun dolazaka s britanskog tržišta. Također, vesele nas i pozitivni efekti provedenih aktivnosti koje su za cilj imale pozicioniranje Hrvatske kao aviodestinacije što potvrđuje i 80 posto Britanaca koji u našu zemlju dolaze avioprijevozom", rekao je Cappelli.

Na sajmu WTM prisutna je i Turistička zajednica Kvarnera koja se ovom prilikom zajedno s Lonely Planetom predstavlja britanskim medijima prestižnom nagradom Best in Travel Award za 2020. godinu. Nastup na sajmu u Londonu za dodatnu promociju koriste i predstavnici Splitsko-dalmatinske županije koji su u sklopu svog štanda organizirali veliku eno-gastronomsku degustaciju poznatih dalmatinskih proizvoda.

Dodajmo kako će se hrvatska delegacija tijekom drugog dana sajma susresti s predstavnicima Ryanaira, Eurowingsa, TUI-a, TTG-a, a riječ je o nekima od najvažnijih partnera na britanskom, ali i na drugim europskim tržištima.

P.hr/I.G.