HTZ promovira hrvatski turizam na 16 ključnih tržišta

27. siječnja 2020.

Foto: HTZ

Hrvatska turistička zajednica provodi prvu ovogodišnju brend-kampanju koja će se u različitim razdobljima, na 16 ključnih tržišta, provoditi sve do kraja srpnja. Osnovni cilj kampanje daljnji je rast prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije bogate ponude, zbog čega su u fokusu ove kampanje najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi poput sunca i mora, eno-gastronomije, aktivnog turizma, nautike i kulture.

Snaga hrvatskoga turističkog brenda u posljednjih nekoliko godina ostvaruje kontinuirani rast čime je naša zemlja sve prepoznatljivija kao raznolika i kvalitetna turistička destinacija, tvrdi direktor HTZ-a Kristjan Staničić. "Radi zadržavanja pozitivnih trendova kreirali smo brend-kampanju koja je pomno isplanirana jer prati preferencije svakog od 16 odabranih tržišta. Naš je cilj gostima ponuditi ono što traže, a da smo u tome i uspješni, pokazuju preliminarni rezultati posljednjeg istraživanja TOMAS prema kojem raste stupanj njihova zadovoljstva većinom elemenata ponude, posebice gostoljubivošću domaćina, pješačkim i biciklističkim stazama, prezentacijom kulturne baštine, kvalitetom informacija u destinaciji, ali i raznolikošću manifestacija te gastronomskom ponudom", kaže Staničić.

Tržišta na kojima se provodi prva ovogodišnja brend-kampanja su Njemačka, Austrija, Italija, Poljska, Češka, Velika Britanija, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Švedska, Belgija, Norveška, Rusija, Ukrajina, Slovačka i Španjolska. Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se putem online i offline kanala, odnosno u sklopu televizijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display-oglašavanja, društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter te kanala na YouTubeu.

Hrvatska turistička zajednica će tijekom 2020. godine provoditi četiri glavne promotivne kampanje, odnosno dvije kampanje za promociju pred i posezone te dvije brend-kampanje. Produkcija i provedba kampanja izvodi se po tržištima prema definiranim medija-planovima te smjernicama postojećega krovnoga komunikacijskoga koncepta. Uz glavne kampanje Hrvatske turističke zajednice, u 2020. godini provodit će se i kampanje za promociju poslovnog i nautičkog turizma, adventa te kampanja namijenjena domaćem tržištu kojom se posebno želi potaknuti domaći turistički promet u razdobljima pred i posezone.

P.hr/K.S.