Elita industrije dolazi na Dane komunikacije

23. siječnja 2020.

Foto: HURA

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje najavila je program 8. festivala Dani komunikacija, koji će od 2. do 5. travnja u Rovinju okupiti oko tri tisuće domaćih i sudionika iz regije, uz poruku da je u marketinškoj i industriji komunikacija važno držati se zakonskih i etičkih okvira.

"Uloga Dana komunikacija HURA-e jest da educiraju tržište, a vjerujemo i da će svjetski poznati predavači, kao i do sada, o nama širiti dobar glas, što također potvrđuje da radimo nešto dobro za struku", rekla je predsjednica Uprave HURA-e Anđela Buljan Šiber.

"Iz godine u godinu Dani komunikacija pomiču vlastite granice i uspijevaju dovesti najbolje svjetske stručnjake. Kada oni, ujedno globalni predvodnici industrije, o nama svijetom šire dobar glas, znamo da radimo nešto stvarno pozitivno za struku”, izjavila je Buljan Šiber.

Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala i programa, kazala je da su na Dane komunikacija doveli 20 imena koja su izdominirala tržištem i učinila marketinšku industriju jednom od najzanimljivijih na svijetu.

Na festivalu će ove godine predavanja, uz domaće, održati i neki od najpoznatijih svjetskih stručnjaka, a naglasak festivala je na edukaciji i promoviranju inovacija u marketinškoj i industriji komunikacija. Odgovore na razna pitanja u vezi s industrijom, poput onih zašto će oglašavanje uvijek biti jedna od najvažnijih sastavnica tog posla te zašto se psihološke i marketinške tehnike koriste za definiranje ljudskog ponašanja, dat će uz ostale i Rory Sutherland iz globalne agencije Ogilvy, kojeg nazivaju i najutjecajnjim strategom današnjice. U Rovinj dolazi i Keith Weed, donedavni dugogodišnji direktor marketinga Unilevera, kojeg Forbes već treću godinu u nizu proglašava najvećim i najutjecajnijim svjetskim marketingašem.

Keith Weed Keith Weed

Ballon je dodala da su Weed i Sutherland samo dvojica od 20 svjetskih lidera iz raznih sfera industrije koji će se pridružiti festivalu te kako će upravo zato Rovinj tijekom Dana komunikacija biti vjerojatno jedina prilika u životu da ih upoznamo, a pritom se i odlično zabavimo na ovom ne tako tipičnom festivalu.

Predavanje će održati i trenutno jedan od najutjecajnijih direktora marketinga u svijetu prema Forbesu, Keith Weed, i brojni drugi, a na festivalu će se tradicionalno dodijeliti i nagrade za najbolje komunikacijske projekte.

P.hr/K.S.