Inovativna platforma za digitalnu transformaciju poduzeća

25. lipnja 2020.

Foto: Pixabay

Zagrebačka tvrtka InfoDom ugovorila je dodjelu bespovratnih sredstava za projekt Razvoj novog i inovativnog proizvoda DEP (Digital Enterprise Platform) za digitalnu transformaciju poduzeća, koji se financira iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova u financijskom razdoblju 2014. – 2020. Ukupna vrijednost projekta veća je od  9,1 milijun kuna, od čega su bespovratna sredstva gotovo 5,5 milijuna. Projekt je započeo s provedbom 1. rujna 2017., a završava 31. kolovoza 2020. godine.

"Uslijed naglog napretka digitalnih tehnologija i tehnologija četvrte industrijske revolucije, svjedoci smo sveopćeg trenda digitalne transformacije poduzeća. Nakon pojave mehaničkih strojeva, električne energije i informacijske tehnologije, govori se o četvrtoj industrijskoj revoluciji koja će rezultirati umrežavanjem digitalnih uređaja. Između ostalih, cilj je putem Industrije 4.0 stvoriti pametne tvornice u kojima će se putem digitalizacije uspostaviti komunikacija između ljudi, strojeva, proizvoda i poslovnih sustava", navodi se u priopćenju InfoDoma.

Ističu da kada je riječ o Hrvatskoj, možemo slobodno reći kako hrvatske tvrtke velikim dijelom već zaostaju prema efikasnosti i efektivnosti u odnosu na kompanije koje posluju na globalnom tržištu te će se taj jaz ubrzo povećati ukoliko izostanu ulaganja u digitalizaciju.

"Posljedica izostanka daljnjih ulaganja hrvatskih tvrtki bi bile drastične u pogledu zaostajanja, gubitka tržišta i prihoda poduzeća, te posljedično stagniranja gospodarstva", kažu u InfoDomu.

DEP platforma je primarno namijenjena poslovnim subjektima u energetskom sektoru, koji tradicionalno kasne s digitalnom transformacijom i stoga su se oni odlučili razviti platformu koja će ubrzati transformaciju poslovanja prema većoj osjetljivosti prema kupcima, kvalitetnijoj integraciji poslovnih procesa kao i postizanju agilnijeg poslovnog modela.

Rješenje se sastoji od sustava koji će omogućiti interaktivnu vezu prema krajnjim korisnicima i kupcima energetskih usluga, kroz koje će imati stalan dotok podataka o navikama i potrebama svojih kupaca te će iste preko posebnih modula moći ugrađivati u svoje proizvode i usluge. Na taj način će postići da svoje usluge i ponudu prilagode specifičnim i konkretnim potrebama onim ciljanim skupinama kod kojih će ostvariti najbolje poslovne rezultate.

P.hr/I.G