Kako se online poslovanjem prilagoditi novim uvjetima rada

25. ožujka 2020.

Foto: Shutterstock/Iustracija

Sada je vrijeme da razmišljamo o novim modelima poslovanja, jer samo oni koji se uspiju maksimalno prilagoditi, moći će iz ove teške situacije izvući maksimum.

Nakon početnog šoka, i osvještavanja da se nalazimo u situaciji u kojoj je domaća, ali i globalna ekonomija suočena s najvećim izazovom do sada, vrijeme je da razmislimo o tome kako se, koliko god je moguće, prilagoditi novonastaloj situaciji.

Ako ste proizvođač koji prodaje proizvode van kategorije onih nužnih za život, ili ako ste pak vlasnik restorana, pred vama su teški dani. Zato, svakako treba razmisliti možete li svoje poslovanje ikako prenijeti u online prostor, jer je to sada jedino što vam preostaje. Ako do sada i niste percipirali moć društvenih mreža ili online poslovanja, trenutne okolnosti mogle bi vas natjerati da se zapitate, savjetuju u agenciji Marketing Club.

Jedna od glavnih stvari koja bi mogla pomoći vašem poslovanju je webshop za vaše proizvode. Učinite ih dostupnima svima, i tako spasite barem dio poslovnih rezultata, koji zbog aktualnih i nažalost opravdanih restrikcija, pate.  Treba djelovati brzo, trenutno, i što prije uspostaviti online kanal prodaje.

S obzirom na to da je webshop rješenje koje bi moglo pomoći mnogim proizvođačima, ova domaća agencija odlučila je ponuditi izradu webshopa po 40 posto sniženim cijenama, a kako bi i ona u ovoj krizi dala svoj doprinos. 

Marketing se u krizi ne smije zanemariti

Marketing je nešto što se ne smije zanemariti, pogotovo u doba krize. U trenutku kada prodajni rezultati padaju, marketing je glavni alat kojim stvari trebate preokreneti u svoju korist. I velike i male tvrtke često pod pritiskom straha i neznanja, a sa željom kratkoročnih rješenja, ukidaju upravo marketing kada nastupe krizna vremena, što je naravno pogrešno, upozoravaju marketinški stručnjaci.

Ne znate li što vam je po ovim pitanjima činiti, trebate li poduzeti neke korake, nemate ideju kamo krenuti, slobodno se javite Marketing Club timu koji sljedećih mjesec dana nudi besplatno savjetovanje, a korisne informacije objavljuju i na  svojim društvenim mrežama.

P.hr/I.B.