Kako zadržati najbolje kada svi žele otići?

21. kolovoza 2019.

Foto: Weekend Media Festival

Mediji svakodnevno izvještavaju o crnim godinama u kojima je Hrvatsku, u potrazi za boljim poslom, napustio velik broj ljudi. Najviše ih odlazi u Njemačku, a nedavno je objavljeno da se u samo dvije godine onamo iselilo više od 110.000 ljudi te da je Hrvatska na petom mjestu po useljavanju u Njemačku. Uz iseljavanje, poslodavci u Hrvatskoj suočavaju se s nizom izazova, od sve većih problema sezonskog zapošljavanja, nekonkurentskih uvjeta u kojima posluju u odnosu na susjedne zemlje u koje radnici odlaze, visokoga poreznog opterećenja plaća i tako dalje.

Kako u takvim uvjetima te medijskoj histeriji koja je nastala zbog problema s radnom snagom zadržati najbolje u kompanijama i privući nove talente, tema je panel-rasprave na Weekend Media Festivalu, koja će okupiti članove uprava i HR direktore najuspješnijih hrvatskih kompanija.

"Želimo prezentirati poslovne prakse iz kojih svi možemo nešto naučiti. Znamo da je stanje izazovno, ali ima i sjajnih primjera, a mi upravo njima želimo dati prostora da to znanje podijele. Predstavit će se dobri primjeri toga kako napraviti poslovno okruženje u kojem najbolji žele ostati i razvijati se. Diskutirat ćemo i o tome koliko je važna uloga i suradnja HR i PR stručnjaka, znamo li raditi dobre employer branding kampanje ili sve to tek učimo", rekao je direktor programa Weekend Media Festivala Nikola Vrdoljak.

Weekend Media Festival slika 2018.

U Rovinju će biti predstavljeno i prvo veliko istraživanje agencije 404 i Hendala o tome koliko su najveće hrvatske tvrtke uspješne u upravljanju kadrovima. Saznat ćemo raste li značaj HR odjela u kompanijama, imaju li poziciju u upravi ili su i dalje samo "kadrovska služba". Koliko se tvrtke u Hrvatskoj bave employer brandingom te surađuju li s PR-om i marketingom kako bi te kampanje komunikacijski bile što atraktivnije. Istraživanje će pokazati i u kojem su stanju interne komunikacije u tvrtkama, koliko su važna materijalna prava zaposlenika, kako se privlače najbolji talenti i koje su razlike među generacijama zaposlenika. 

Najveći regionalni festival komunikacija je, uz zanimljiva predavanja te provokativne i konstruktivne rasprave o trendovima u medijskoj industriji, poznat i kao mjesto najbolje zabave. Ovogodišnji 12. Weekend Media Festival koji se održava od 19. do 22. rujna donosi pomno osmišljen glazbeni program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je glazba postala umjetnost i sredstvo otpora.

P.hr/I.Grgić