Kina generira globalni rast

15. rujna 2019.

Foto: Shutterstock

Najveći val rasta događa se u Kini. Prethodna istraživanja McKinsey Global Instituta pokazala su da je populacija radno sposobnog stanovništva u Kini jedan od ključnih globalnih potrošačkih segmenata te da će 2030. godine imati udjel od 12 posto u svjetskoj urbanoj potrošnji. Porast domaćih lanaca opskrbe u Kini i drugim gospodarstvima u rastu također je smanjio intenzitet globalne trgovine. Nove tehnologije mijenjaju vrste troškova u globalnim lancima vrijednosti. S obzirom na promjene u lancima vrijednosti, kompanije moraju ponovno procijeniti svoje poslovne strategije na globalnoj razini. Tvrtkama se preporučuju prisniji odnosi s dobavljačima. Veće tvrtke možda će trebati pomoći svojim malim i srednjim dobavljačima u nadogradnji i usavršavanju mogućnosti koje nudi digitalna revolucija kako bi se podignula njihova zajednička vrijednost.

tebela generiranje rasta mc kinsey

Jozo Vrdoljak