Ključne marketinške kampanje provodit će se na 16 tržišta

22. studenoga 2019.

Foto: Ministarstvo turizma

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić izjavio je da se promotivne turističke aktivnosti provode na 23 tržišta, a da će se na njih 16, od kojih su najvažnija tržišta Njemačke, Austrije, Slovenije, Italije i Mađarske, u sljedećoj godini provoditi ključne marketinške kampanje.

"Strateški marketing plan hrvatskog turizma jasno je definirao 23 tržišta, na kojima se provode promotivne aktivnosti. Naša ključna tržišta ostaju Njemačka, Austrija, Slovenija, Italija, Mađarska, a po podacima iz ove godine veliki rast ima i britansko tržište, koje je sve značajnije za sjeverni dio Hrvatske i Kvarner. Na ukupno 16 tržišta ćemo provoditi ključne marketinške kampanje, a tome ćemo pridodati aktivnosti promidžbe u dalekim odredištima – Kini, Koreji, Australiji i SAD-u," rekao je Staničić.

Sljedeća godina će biti u znaku predsjedanja Hrvatske EU, a Rijeka će biti Europska prijestolnica kulture, pa će se, kako je rekao, zajedno s turističkim zajednicama Kvarnera i Rijeke uvoditi aktivnosti promocije kulturnog turizma.

"Krajem sljedeće godine očekuje nas izložba EXPO u Dubaiju, gdje ćemo imati sveukupni program promocije hravtskog turizma," rekao je, ističući da Kvarner ondje može promovirati zdravstveni turizam i ostale proizvode. Dodao je da će posebne prezentacije biti u Rusiji, Češkoj i na nekim drugim ključnim tržištima.

Staničić je sudjelovao na radnom sastanku s direktorima turističkih zajednica iz Primorsko-goranske županije, kojima je predstavio plan rada za sljedeću turističku godinu, ključne strateške projekte i glavne promotivne aktivnosti, kao i novi paket turističkih zakona kojima se od 2020. uređuje sustav turističkih zajednica.

Izjavio je da će izmjene u paketu zakona u sustavu turističkih zajednica značiti ponajprije izmjene u načinu provođenja pojedinih aktivnosti – od destinacijske, regionalne razine, do HTZ-a. "Zato je danas i održan sastanak, na kojem smo odgovorili na operativna pitanja u smislu provedbe ključnih zadaća pojedinih razina turističkih zajednica te smo predstavili ključne smjernice godišnjeg programa rada HTZ s naglaskom na zajedničke aktivnosti u sljedećoj godini, kao što su sajamski nastupi, ključne marketinške kampanje, brend kampanje i drugo."

Na novinarsku tvrdnju da se broj turističkih zajednica očito neće smanjivati i pitanje hoće li se nešto mijenjati u njihovu radu, Staničić je rekao da je intencija i cilj zakona udruživanje turističkih zajednica na pojedinim područjima, prije svega ondje gdje je to svrsishodno zbog još učinkovitijeg marketinga i promotivnih kampanja. "Za očekivati je da će i turističke zajednice na lokalnoj razini redefinirati svoje aktivnosti kroz nove zadaće koje propisuje zakon i tako doprinijeti još većoj prepoznatljivosti pojedinih destinacija", naveo je

Naglasio je važnost sinergije od vrha prema dolje, od terena prema HTZ-u i sinergije s regionalnom turističkom zajednicom.

"Očekujem da će puno veći naglasak, kada se govori o aktivnostima destinacijskih turističkih zajednica, odnosno lokalnih, biti na kreiranju sadržaja turističke ponude i proizvoda," zaključio je Staničić.

Direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov kazala je da se suradnja razvija godinama.

"Zajedno možemo biti jači i bolje se predstavljati, to je bio jedan od načina na koji je Kvarner postigao sadašnje uspjehe. U zadnjih 9 godina povećali smoj broj noćenja za 45 posto, a u predsezoni za 90 posto, kao i u posezoni," kazala je.

Predsjednik Turističke zajednice Kvarnera i župan Zlatko Komadina rekao je dobro da će ta turistička zajednica autorizirati promo materijale lokalnih turističkih zajednica.

"Događalo se ponekad da neka naša mjesta "ispadnu" kao da su u nekoj drugoj zemlji, a kamoli na Kvarneru, pa je važno da se vizualni identitet brendira, a slika bude jasna, naglasio je.

 

Hina/P.hr