L'Oréal kreće u novu fazu koncepta održivog razvoja

27. lipnja 2020.

Foto: Shutterstock

Ograničiti utjecaj kompanije na bioraznolikost, vodu, klimu i prirodne resurse, samo su neki od ciljeva L'Oréala za održivi razvoj do 2030. godine. Jedan od ciljeva je i označavanje proizvoda o utjecaju na okoliš i društvo, a do 2025. svi njihovi proizvodni pogoni postići će ugljičnu neutralnost poboljšanjem energetske učinkovitosti i korištenjem 100 posto obnovljive energije.

Do 2030. kompanija planira nastavljati smanjivati emisiju stakleničkih plinova s ciljem da dostigne smanjenje za 50 posto u odnosu na 2016. godinu. Uz to, sva ambalaža njihovih proizvoda bit će napravljena od recikliranih materijala ili materijala iz bioloških izvora.

"L'Oréalov koncept održivog razvoja ulazi u novu fazu. Naš planet se suočava s brojnim izazovima te je nužno ubrzati napore kako bismo očuvali sigurno okruženje za čovječanstvo. Svjesni da su najveći izazovi tek pred nama, prilagodili smo vlastito poslovanje te ćemo i dalje ostati posvećeni svome glavnom cilju, a to je poštovanje dobrobiti našeg planeta", rekao je, predsjednik Uprave i izvršni direktor L'Oréala Jean-Paul Agon.

Uključivanje potrošača u proces održivog razvoja

Kompanija će u koncept novog programa održivog razvoja uključiti i svoje klijente, dobavljače i potrošače. Kako bi potaknuli 1,5 milijardu potrošača na djelovanje u skladu s održivim razvojem, L'Oréal je razvio mehanizam za označavanje proizvoda i informiranje o njihovom utjecaju na okoliš i društvo. Metodu označavanja odobrili su neovisni znanstveni stručnjaci, a prvi brend koji je implementirao ovu metodologiju je Garnier.

"U proteklom desetljeću potpuno smo transformirali našu kompaniju, stavljajući održivost u fokus našeg poslovanja. Ovim programom ulazimo u novu fazu transformacije nadilazeći izravni utjecaj na okoliš, pomažući potrošačima donošenju održivih odluka, kao i ostvarujući pozitivan društveni i ekološki doprinos. Kao lider u industriji, smatramo da je naša uloga pridonijeti izgradnji inkluzivnog i održivog društva", rekla je Alexandra Palt, glavna direktorica korporativne odgovornosti L'Oréala.

Osim toga, L'Oréal je krajem svibnja ove godine već najavio osnivanje dobrotvornog fonda koji će pridonijeti rješavanju globalnih posljedica uzrokovanih pandemijom COVIDA-19. Vrijednost fonda je 150 milijuna eura, od čega je 50 milijuna eura namijenjeno za pomoć visoko ranjivim skupinama žena a 100 milijuna eura za istraživanje utjecaja klimatskih promjena na okoliš.

 

P.hr/I.G.