Najbolje prodavače imaju Ilirija, Bernarda i El koncept

22. studenoga 2019.

Foto: Superprodavač

U organizaciji portala Poslovni savjetnik u zagrebačkom kongresnom centru Antunović održala se deseta po redu konferencija Superprodavač, te su se u tri kategorije dodijelile godišnje nagrade „B2B Superprodavač godine“.

Nagradu „B2B Superprodavač godine“ su primili  Marijana Prtenjača iz tvrtke Ilirija u kategoriji velikih tvrtki, Alen Dobranić iz tvrtke Bernarda u kategoriji srednjih tvrtki i Goran Šimić iz tvrtke El Koncept u kategoriji malih tvrtki. Konferencija je okupila više od 130 sudionika, poslovnih ljudi iz Hrvatske i BiH.

Sudionici su imali priliku slušati predavanja od čak dvadeset i četiri predavača-prodajnih konzultanata, a bogat program od dvadeset i četiri predavanja istovremeno se odvijao u dvije dvorane kroz dva dana.

Prodaja je sve, sve je prodaja! Tvrtka može opstati jedino ako su prihodi veći od rashoda, to se odnosi na apsolutno sve biznise, ali i u životu općenito. Bez poštovanja prema kupcu se ne može prodavati. Pravi prodavači i uspješni ljudi ne odustaju, što god da čine uvijek ih određen postotak ljudi neće voljeti, upravo radi njihove pozitivne upornosti, no jedini način da se ne uspije je odustati, rečeno je na skupu.  

Stručnjaci su govorili o tome kako je praksa je pokazala kako su ljudi voljni reći „da“ onim ljudima koji im se sviđaju, koji ih na neki način privlače ili su slični njima, stoga i postoji definicija idealnog prodavača. Idealan prodavač izvrsno poznaje svoje proizvode/usluge, savjetodavan je i stručan, puno sluša, malo priča te je proaktivan uz osmjeh na licu.

Istraživanja su pokazala da kupci najviše cijene kad dobiju dobar omjer cijene i kvalitete, kad ih se ne pritišće na kupovinu, i brzo dobiju odgovor na svoj upit. Također se vesele ekstra popustu, besplatnom proizvodu i poklonu, te odgodi plaćanja. Kupci žele da je prodavač ujedno i konzultant, da ih educira tijekom i nakon kupovine, da je korektan i da ih sluša uz osmjeh na licu. "Oduševljeni prodavač, oduševljava kupce, a kupci daju novac", zaključeno je na konferenciji.

P.hr/K.S.