Novo lice i logo portala posao.hr

10. listopada 2019.

Foto: Moj posao

Portal posao.hr mjesto je na kojem je u 17 godina postojanja objavljeno više od pola milijuna oglasa za posao, trenutačno je među 15 najposjećenijih hrvatskih internetskih stranica, što govori kako je stanje na hrvatskom tržištu rada dinamično. Za svoj orđendan dobio je zaštitni znak, narančastu papigu.

Novi redizajn dizajn stranice temelji se na svrsi portala - poticanju zapošljavanja, samozapošljavanja i poduzetništva te razvoju upravljanja ljudskim potencijalima, a definiran je novim komunikacijskim zahtjevom – pružiti poslodavcima i posloprimcima sve relevantne informacije vezane uz ponudu i potražnju poslova brzo, u pokretu, na vizualno atraktivan način, kažu na portalu posao.hr.

Korisnik danas do željene informacije treba doći u nekoliko klikova, kaže Željko Hudoletnjak, direktor Oglasnik grupacije. "Svjesni smo da nam svakodnevno raste broj posjeta putem mobilnih uređaja. Dakle, sve informacije trebaju biti pružene na dlanu. Nove su stranice zato responzivne. Njihov se sadržaj prilagođava različitim veličinama ekrana. Novim smo generacijama ponudili i pojednostavljeno sučelje kojim se mogu služiti intuitivno. Iako se u razvoju novih internetskih stranica naglasak stavlja na funkcionalnost, težili smo i suvremenom te originalnom dizajnu", ističe Hudoletnjak.

U toj su grupaciji uz oglasnik.hr i posao.hr, auti.hr, edukacija.hr te nekretnine.net. Kako bi se svi portali dodatno povezali, zaštitni im znak postaje papiga. Na oglasnik.hr-u već se udomaćio papagaj Pero, a na posao.hr nedavno je sletjela narančasta ženka. Ime toj papigi posao.hr traži putem nagradnog natječaja na svojoj Facebook stranici.

P.hr/K.S.