Odnosi s javnošću trebaju i malim poduzetnicima

4. listopada 2019.

Foto: PRptich

Odnosi s javnošću imaju veliku moć. Među hrvatskim poduzetnicima i obrtnicima raste svijest o tome, pa toj vrsti komunikacije posvećuju sve više pozornosti, rečeno je na PRpitchu, konferenciji o odnosima s javnošću za poduzetnike i obrtnike. 

Svako, pa i najmanje poduzeće, danas treba biti otvoreno za komunikaciju. Ona ima snagu mijenjati živote, organizacije i društvo, kaže Dijana Vetturelli, članica Upravnog odbora Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Daria Mateljak, direktorica tvrtke Hauska & Partner istaknula je kako se treba razbiti predrasuda da su odnosi s javnošću rezervirani samo za velike tvrtke. "Mali poduzetnici i obrtnici trebaju biti otvoreni za komunikaciju jer je ona preduvjet uspjeha na tržištu i izgradnje odnosa s korisnicima. Ti rezultati ne dolaze preko noći, da je ulaganje u osobni PR poduzetnika bitno te da dobro razumiju tko su im klijenti i kako im mogu pomoći", kaže Daria Mateljak.

PRpitch

„Iza nas su korisna predavanja o osnovama odnosa s javnošću te zanimljivi paneli o komunikaciji s medijima te specifičnim izazovima u komuniciranju na stranim tržištima“, rekla je Morena Begić, organizatorica konferencije PRpitch. Andrea Perkov, tajnica Talijansko hrvatske gospodarske komore koja je partner konferencije, istaknula je zadovoljstvo sve snažnijom suradnjom hrvatskih i talijanskih gospodarstvenika. 

Studenti su na konferenciji PRpitch predstavili kako komunicira generacija Z, a najbolja u tome bila je Barbara Šimundić, pa je i osvojila nagradu Zagrebačke banke.

Konferenciju je organizirao prvi hrvatski portal za odnose s javnošću PRglas, a glavni partner mu je bila Talijansko hrvatska gospodarska komora

Krešimir Sočković