Održana konferencija o vinskom marketingu VinMarKon

30. lipnja 2020.

Foto: Pixabay/Ilustracija

Na prvoj hrvatskoj konferenciji o vinskom marketingu VinMarKon, razgovaralo se o strategiji vinskog marketinga i definiranju  smjernica za unaprjeđenje brendiranja. U sklopu konferencije predstavljen je i utjecaj koronavirusa na vinsko tržište, zatim važnost udruživanja vinara i zajedničkog nastupanja na tržištu te smjernica za izradu poslovnog i marketinškog plana u vinskoj industriji.

"HGK će i dalje brendom Vina Croatia Vina Mosaica i vlastitim sredstvima i sredstvima vinskih omotnica, EU fondova, raditi na međunarodnoj promociji hrvatskih vina. Međutim, za snažniju nacionalnu promociju trebamo jačati naše regionalne organizacije. Njihovo financiranje u budućnosti treba postati stabilna stavka u državnom proračunu. Stoga i ovim putem pozivam naše vinare da po uzoru na slavonsku udrugu Graševina Croatica registriraju udruge Vino Dalmacije, Središnju bregovitu Hrvatsku i Vinistru kao regionalne organizacije jer je to ključna pretpostavka za snažnije državne potpore i provedbu Zakona o vinu u dijelu koji se tiče marketinga,“ rekao je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

Dragan Kovačević Dragan Kovačević /Foto: HGK

Krunoslav Karalić, pomoćnik ministra poljoprivrede za poljoprivredno zemljište, biljnu proizvodnju i tržište, rekao je da je dvije trećine hrvatskih vina u kategoriji kvalitetnih i vrhunskih vina, a da bi se pozicionirali na međunarodnom tržištu kao vinarska zemlja svakako je jako važno ulagati u marketing, te je istaknuo kako je ministarstvo Zakonom o vinu iz 2019. uspostavilo sustav marketinškog označavanja vina i četiri marketinške regije na temelju strategije Hrvatske gospodarske komore i Udruženja vinarstva HGK.

"Kroz vinsku omotnicu uveli smo novu mjeru, promocije vina na tržištima trećih zemalja. Reagirali smo brzo i mjerama nakon korone, za destilaciju i skladištenje vina vrijednosti od 43 milijuna kuna", naglasio je Karalić.

Krunoslav Karalić Krunoslav Karalić/ Foto: HGK 
P.hr/I.G