Počinje promocija nautičkog turizma na devet europskih tržišta

21. studenoga 2019.

Foto: Pixabay

Hrvatska turistička zajednica započela je provedbu posebne promotivne kampanje fokusirane na promociju nautičkog turizma. Kampanja će se provoditi do 31. prosinca na devet emitivnih tržišta i to u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Austriji, Poljskoj, Francuskoj, Švedskoj, Češkoj i Sloveniji. Aktivnosti u sklopu kampanje provode se putem display oglašavanja, YouTube kanala te društvenih mreža Facebook i Instagram.

"Hrvatska je poželjna nautička destinacija što potvrđuje podatak prema kojem u dosadašnjem dijelu godine u segmentu nautičkog chartera bilježimo preko 537 tisuća dolazaka i 3,5 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 12 posto. Imamo iznimno kvalitetnu i očuvanu resursnu osnovu koju intenzivno promoviramo kroz marketinške kampanje te nastupe na specijaliziranim sajmovima. Siguran sam da će i ova kampanja, koju ciljano provodimo u razdoblju posezone, direktno utjecati na kreiranje cjelovite turističke godine i hrvatsku ponudu nautičkog turizma još snažnije pozicionirati na međunarodnom tržištu", izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Inače, u segmentu nautičkog chartera vodeća tržišta u ovoj godini Njemačka s udjelom u noćenjima od 17 posto, zatim slijede Austrija sa 12 posto, Velika Britanija i Češka sa 7 posto, te domaće tržište s udjelom od 6 posto. Prema posljednjim istraživanjima, nautičari tijekom svog putovanja u Hrvatskoj prosječno troše oko 126 eura po osobi na dan dok dnevni izdaci čarteraša u prosjeku iznose 183 eura. Najveću prosječnu dnevnu potrošnju među čarterašima imaju Britanci sa 212 eura, Francuzi sa 207 eura te Nizozemci sa 202 eura.

Gledano prema županijama, najveći broj noćenja u nautičkom charteru u prvih deset mjeseci ove godine zabilježen je u Splitsko-dalmatinskoj županiji sa udjelom od 44 posto, zatim slijede Zadarska sa udjelom od 21 posto te Šibensko-kninska županija sa 17 posto.

 

P.hr/I.G