Platite kavu stihom na Međunarodni dan poezije

19. ožujka 2019.

Julius Meinl

Mirisna kava, dodir pera i zagrljaj inspiracije - nit su vodilja ovogodišnje globalne kampanje Julius Meinl "Platite kavu stihom", koja svake godine 21. ožujka, na Međunarodni dan poezije nadahnjuje tisuće ljudi diljem svijeta na "skladanje" najljepših stihova. Po svoju dozu inspiracije svratilo je nekoliko umjetnika, poput Hrvoja Klobučara, Gorana Grgića i Ive Visković, podijelilo je svoje nadahnuće u zagrebačkom Drama Baru. Onima kojima je ponestalo inspiracije pomogla je mlada umjetnica Deniss Grgić, a zajedno su skladali pjesmu kojom je i najavljena ovogodišnja kampanja. Julius Meinl već šestu godinu poziva sve ljubitelje kave da zagrle svoju inspiraciju i ispišu na papir svoj stih te njime plate kavu ili čaj. Kampanja se provodi u više od 40 zemalja svijeta, a u Hrvatskoj ljubitelji kave mogu svratiti 21. ožujka u jedan od 150 partnerskih ugostiteljskih objekata Julius Meinl i u njima zamijeniti svoje stihove omiljenim napitkom. Sve koji se uključe i u ovu kampanju očekuje i nagradni natječaj. Julius Meinl za najljepši stih poklanja u svakom od 150 partnerskih ugostiteljskih objekata po jedan Inspresso aparat za kavu s kapsulama. 

“Umjetnost je za Julius Meinl oduvijek imala iznimno važnu ulogu. Često surađujemo s umjetnicima jer naša kava nije samo kofeinski napitak već je stoljećima izvor nadahnuća mnogim pjesnicima, umjetnicima, no i svima ostalima koji otkrivaju pjesmu svoje duše. Umjetnost se već 157 godina suptilno provlači kroz dizajn naših šalica, logotipa i pakiranja. Vrlo smo ponosni na činjenicu da je tradiciju kulture bečke kavane, čiji smo ambasadori, 2012. godine zaštitio UNESCO kao nematerijalnu baštinu”, naglasio je gospodin Luigi Simonetta, predsjednik Uprave Julius Meinl Hrvatska. Predstavio je i novi retail-proizvod - mješavinu Classic Collection Orient Express. Stručnjaci tvrtke Julius Meinl osmislili su je posebno za Hrvatsku. To je ujedno i prvi put da se kreira lokalni proizvod za jedno tržište na kojem se i proizvodi, što je rezultat praćenja svjetskih trendova u industriji kave, no i pažljivog osluškivanja potreba potrošača. Kod nas se još uvijek njeguje tradicija ispijanja turske kave, a ova fino mljevena mješavina, raskošnog okusa i bogate kreme zasigurno će zadovoljiti ukus i onih najzahtjevnijih.

P.hr/K

Tags