Starbucks dobio besplatnu reklamu u HBO-ovoj Igri prijestolja

8. svibnja 2019.

Foto: HBO

Iako je takozvani product placement, odnosno postavljanje proizvoda u televizijske serije ili kinofilmove, pa čak i videoigrice, gotovo uobičajeni način promocije pojedinih proizvoda, tretman kakav je dobio lanac kafića Starbucks nakon posljednje epizode planetarno popularne HBO-ove serije Igra prijestolja podigao je veliku prašinu. U jednom kadru posljednje epizode našla se prepoznatljiva čaša Starbucksa, koja je slučajno ostala na stolu jer ju je produkcija propustila ukloniti, a koju su fanovi serije primijetili i počeli raspravu na internetu te proširili memeove i priče o tome društvenim mrežama. 

Prema procjenama marketingaša, vrijeme provedeno u kadru ove serije procijenjeno je na nešto više od 250.000 dolara kada bi serija prihvaćala ovakav način promocije proizvoda. No priča koja se proširila zbog greške i donijela reklamu ovom lancu kafeterija daleko je veća od tog iznosa.

Inače, Igra prijestolja najgledanija je serija HBO-a u povijesti i jedna od najgledanijih serija uopće.

Krešimir Sočković