Turistička zajednica Istre pokrenula kampanju u Njemačkoj i Austriji

4. lipnja 2020.

Foto: Pixabay

Počevši od ovog vikenda, Turistička zajednica Istre kreće u pojačano medijsko oglašavanje na emitivnim turističkim tržištima s posebnim naglaskom na područje Austrije i južne Njemačke, pod okriljem slogana Istrien so nah.

Nadovezujući se na aktualne destinacijske kampanje koje se provode u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, od kojih se posljednja Odmor koji zaslužuješ bliže je no što misliš intenzivno provodi na sedam europskih tržišta, Istra na ovaj način želi usmjeriti dodatnu pažnju na nama bliska i vjerna tržišta, prema gostima njemačkog govornog područja. Promociju je Turistička zajednica Istre aktivno provodila i u proteklom razdoblju pa su tako, među ostalim aktivnostima, realizirane i dvije značajne kampanje putem newslettera na više od 500 adresa na području Austrije i Njemačke - kroz jedan je odaslana obavijest o stanju u Istri za vrijeme pandemije i dobrom upravljanju kriznom situacijom, dok je u drugom prezentirano otvaranje smještajnih i ugostiteljskih objekata, atrakcija i ostalih turističkih  sadržaja.

Izgrađeno povjerenje

Direktor županijskog ureda Denis Ivošević vjeruje da će se dugogodišnje prijateljstvo između Istre te austrijskih i njemačkih gostiju iskazati i u ovim izvanrednim okolnostima, obostrano potvrđujući povjerenje izgrađeno tijekom niza godina - s jedne strane optimizam i lojalnost naših posjetitelja, a s druge mnogo puta dokazano iskreno domaćinstvo praćeno stalnim razvitkom visokokvalitetnih usluga i sadržaja.

„Uvijek prateći trendove na tržištu putovanja, ali i osluškujući želje naših posjetitelja, Istra je razvijala turističku infrastrukturu koja, i u ova otežana vremena izazvana svjetskom pandemijom, može ponuditi potrebnu sigurnost i sve uvjete potrebne za ugodan odmor. Dodatni poticaj pri izboru destinacije pružit će se oglašivačkim zamahom na online kanalima čiji je početak planiran za 5. lipnja i potrajat će šest tjedana, a namijenjen je prvenstveno posjetiteljima u potrazi za ponudom kamping i privatnog smještaja“,  pojasnio je Ivošević.

 

 

 

J.V./P.hr