Već osjećamo posljedice digitalnog i influencerskog marketinga

12. listopada 2019.

Digitalna bomba je bačena i tek smo se počeli nositi s posljedicama, rečeno je na panelu o ulozi digitalnog i utjecajnog marketinga na konferenciji posvećenoj odgovornom marketingu održanoj u Hrvatskoj gospodarskoj komori.

Zakoni kaskaju za tržištem, pa treba donijeti propise koji će dati okvir za budući razvoj, ali i paziti da regulativa ne guši kreativnost i slobodu govora, kažu marketingaši.

Pravila moraju pratiti te promjene, kaže Lucas Boudet iz European Advertising Standards Alliance. "Ono što možemo vidjeti kada pratimo prigovore konzumenata, koje dolaze kroz različite izvore i kojih je u mreži oko 65 tisuća godišnje, prije 2013. samo 13 posto ih se odnosilo na digitalne sadržaje, a sada ih je 67 posto. Kroz te brojke vidimo tu evoluciju", kaže Boudet.

Kako je navedeno, velike kompanije poput Googlea i Facebooka imaju ogromnu moć te bi to trebalo izbalansirati. Neke druge branše poput turizma odavno su u digitalnom svijetu. Sada im je najveći izazov prepoznati klijenta kako bi mu ponudili pravu uslugu. Istovremeno, drugi ističu kako je nekada dobro kaskati za drugima i učiti iz njihovih grešaka.

 

 

Krešimir Sočković