e-Privredni

A+ A A-

Hrvatska postaje odredište luksuznog turizma

Nedavno osnovanoj Grupaciji jedinstvenih luksuznih hotela, koja djeluje u sklopu Udruženja hotelijera pri HGK-u, priključilo se još šest luksuznih hotela, pa je sada u toj grupacija 16 hotela. 

Kako bi postali članovi Grupacije, hoteli moraju imati kategoriju četiri ili pet zvjezdica ili pak biti hoteli u kategoriji baštine. Svi hoteli moraju imati visoku kvalitetu usluge, najviše 60 soba, zatim restoran koji pruža poseban gourmet doživljaj te jedinstvenu prodajnu ponudu. Ta ponuda mora biti prepoznatljiva u jednoj od kategorija - povijesti, kulturi, prirodi, konceptualnom dizajnu, doživljaju i/ili inovativnosti, a hotele mora karakterizirati posebnost lokacije na kojoj se nalaze. 

Uz minimalne uvjete koje hotel mora ispunjavati prilikom pristupanja Grupaciji jedinstvenih luksuznih hotela, stručno povjerenstvo posebno vrednuje dodatne pokazatelje kvalitete usluge i sadržaja. Zajedničko brendiranje svih tih hotela, koje bi trebalo dovesti do prepoznatljivosti Hrvatske kao odredišta luksuznog turizma, jedan je od ključnih razloga grupiranja tih hotela pri HGK-u. 

Nedavno je Komora objavila natječaj za izradu i osmišljavanje imidža i vizualnog identiteta Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela. Sve tvrtke zainteresirane za sudjelovanje u natječaju za izradu i osmišljavanje imidža brenda i vizualnog identiteta Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela, mogu zatražiti natječajnu dokumentaciju na e-adresi Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. . (S.P.)

Hitovi: 74

Privredni vjesnik d.o.o. Kačićeva 9 Zagreb