e-Privredni

A+ A A-

Poštanske usluge u padu

Na tržištu poštanskih usluga u Hrvatskoj u četvrtom tromjesečju 2012. godine ostvareno je 88.3 milijuna poštanskih usluga što je za približno osam posto više u odnosu na prethodno tromjesečje, ali i za oko četiri posto manje u odnosu na isto razdoblje u 2011. godini.

Od ukupnog broja ostvarenih usluga približno 53 posto činile su univerzalne usluge, a ostatak ostale poštanske usluge. U odnosu na ukupan broj usluga na tržištu udjel univerzalnih usluga se u zadnjem tromjesečju smanjio za tri posto. U unutarnjem prometu ostvareno je 94 posto svih poštanskih usluga, a ostatak u međunarodnom te se omjer nije mijenjao u odnosu na prethodno razdoblje.

Na tržištu poštanskih usluga Hrvatska pošta je s 61,3 milijuna ostvarenih usluga imala udjel od 69,5 posto što je povećanje za približno tri posto u odnosu na prethodno tromjesečje.

Tijekom četvrtog tromjesečja na tržištu se pojavio jedan novi davatelj poštanskih usluga pa ih je na kraju godine bilo ukupno 21, prema izvješću Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije.

(PV)
28. veljače 2013.

Privredni vjesnik d.o.o. Kačićeva 9 Zagreb