e-Privredni

A+ A A-

Exsto Vital, Zagreb: Smršavjeti nije teško

Tvrtka Exsto Vital posluje od sredine 2011. godine. Osnovne djelatnosti su joj savjetovanje i prodaja Eurodiet programa zdrave prehrane s povećanim udjelom proteina. Trenutačno je u tvrtki troje zaposlenih i nekoliko vanjskih suradnika - nutricionista.

Alan Otročak, direktor Exsto Vitala, kaže kako domaće tržište pruža velike mogućnosti. “Zbog toga se svakodnevno trudimo da naš rad, proizvode i usluge prepoznaju svi kojima je potrebna pomoć u mršavljenju, odnosno svi koji bi željeli živjeti zdravo uz vrhunsku i medicinski provjerenu prehranu”, ističe on.



Prve informacije o učinkovitosti Eurodiet metode i prehrane dobivene su od jedne liječnice koja je u kratkom roku uz pomoć tog brenda skinula priličan broj kilograma, a uz to se izvrsno osjećala i izgledala. “To pozitivno iskustvo te brojna druga svjedočanstva iz Europe o kvaliteti i učinkovitosti Eurodieta potaknuli su nas da dovedemo Eurodiet u Hrvatsku. Trebalo nam je gotovo dvije godine da program mršavljenja uz pomoć Eurodieta zaživi u Hrvatskoj”, prisjeća se on.

S obzirom na ekonomske neprilike koje vladaju, opstanak i poslovni razvoj tvrtke u prvih godinu i pol postojanja smatra značajnim uspjehom. Ponajprije zato što su u kratkom razdoblju ostvarili sve preduvjete za dobro poslovanje i uveli taj novi brend na tržište. “Pritom ističem kako smo do sada održali tri vrlo uspješne Eurodiet radionice o pretilosti. Odziv liječnika opće prakse, koji su se informirali o našim proizvodima i Eurodiet metodi prehrane, bio je fantastičan”, napominje on.

Pozitivan poticaj

Problemi poslovanja u Hrvatskoj, dodaje, zapravo su općepoznati. “Zbog nepovoljnih uvjeta poslovanja i birokracije opstaju samo najuporniji te, može se reći, najtvrdoglaviji”, naglašava Otročak dodajući kako pokretanje vlastitog biznisa u Hrvatskoj nije nimalo lak posao. “S obzirom na to da smo mnogo naučili poslujući izvan Hrvatske, ne bojimo se i spremni smo na nove izazove. Vjerujemo kako bi hrvatsko gospodarstvo puno toga moglo naučiti od razvijenih tržišta poput njemačkog ili švicarskog”, smatra on.

U Hrvatskoj postoji nekoliko kompanija koje zastupaju slične brendove. “Konkurenciju smatramo pozitivnim poticajem jer njihov nas rast dodatno motivira i potiče na daljnji razvoj”, kaže. Ulazak Hrvatske u Europsku uniju tvrtka vidi kao veliku priliku. “Pored toga, vjerujemo kako će se i uvjeti poslovanja promijenti na bolje”, ističe.
Planovi tvrtke u budućnosti su širenje te vjerojatno zastupstvo i distribucija drugih proizvoda unutar medicinske domene. “Ako se sve kockice poslože, nadamo se uspjehu i otvaranju novih radnih mjesta koja su našem društvu itekako potrebna”, zaključuje Otročak.

(PV/B.O.)
15. siječnja 2013.

400 NAJVEĆIH 2012.


RANG-LJESTVICA 400 NAJVEĆIH 2012.
"400 NAJ" PO ŽUPANIJAMA
HRVATSKO GOSPODARSTVO U 2012.


Financijska industrija 2012


BANKARSTVO: Produljena recesija
OSIGURANJE: Pokazana velika otpornost
FONDOVI: Nastupa pozitivna nervoza


Business & Lifestyle

Sponzorirani magazin
Bonton - Aplikacije - Intervju Marinko Biškić - Šangaj (24 SATA) - Slavonski pjenušci u bojama
TEHNIKA, MODA, AUTOMOBILI, PUTOVANJA, ZDRAVLJE


Zeleni magazin

Mjesto susreta i razmjene iskustava svih onih koji primjenjuju zeleno gospodarstvo, zaštitu okoliša, održivi razvoj i društveno odgovorno poslovanje.

Poslovna očekivanja

POSLOVNA OČEKIVANJA 2014.
Stisak krize ne popušta, ipak se od 2014. očekuje da bude bolja

 Prognoze gospodarstvenika za 2014.

 

Privredni vjesnik d.o.o. Kačićeva 9 Zagreb