e-Privredni

A+ A A-

Dubrovnik partner, Dubrovnik: Pouzdan partner u Gradu

Dubrovnik je već godinama zbog položaja i odgovarajuće infrastrukture česta destinacija različitih kongresa, konvencija, konferencija i poslovnih susreta te omiljena destinacija različitih insentiv putovanja. Budući da je često takve susrete teško organizirati “iz daljine”, mnogi traže pouzdanog partnera u Gradu, sa širokim i preciznim poznavanjem lokalnih prilika te kontaktima na svim važnim mjestima, koji će za njih organizirati različita događanja i preuzeti komuniciranje s medijima na lokalnoj razini.

Takve usluge, između ostalog, nudi Dubrovnik Partner, agencija sa sjedištem u Dubrovniku kojoj su osnovni poslovi odnosi s javnošću i MICE (Meetings, incentives, conferences, and exhibitions). Već 10 godina ta tvrtka posreduje između poslovnih partnera, medija, tržišne konkurencije, korisnika usluga i proizvoda, interne javnosti te društvene zajednice. Nude integralnu uslugu i s klijentom su od ideje do realizacije, odnosno od samog početka planiranja i strateškog osmišljavanja, kroz brigu za svaku pojedinost projekta, pa sve do konačne evaluacije pothvata i ocjene izravnih i posrednih učinaka.

Bogato iskustvo

Svoje bogato iskustvo agencija je gradila pod vodstvom direktorice Tilde Bogdanović kroz organizaciju međunarodnih sportskih susreta i turnira, kulturnih festivala, koncerata, izložbi i promocija, političkih susreta, komercijalnih i političkih kampanja.

“Posebno smo ponosni na organizaciju izložbe umjetnina iz zbirke nastale u draguljarnici Petera Carla Fabergea pod nazivom Blago carske Rusije, kada su nam organizatori prepustili brojne zadaće u ostvarenju izložbe. Već godinama sudjelujemo u organizaciji festivala komorne glazbe Julian Rachlin i prijatelji koji danas ugošćuje neke od najpoznatijih svjetskih glazbenika”, ističe Tilda Bogdanović.

Kroz svoje PR aktivnosti te korporativnu suradnju Dubrovnik Partner često preuzima vođenje marketinških projekata na dubrovačkom području. Osim organizacije i vođenja projekata za druge, provode i vlastite projekte koji su vrlo uspješni. Jedan od njih je izdavanje Turističkog plana Dubrovnika koji se od 2002. tiska u 200.000 primjeraka, a u potpunosti se financira objavljivanjem reklamnih poruka i može se besplatno naći na svim značajnijim turističkim punktovima. Još jedan zanimljiv projekt je i Skycellar - vinski podrum smješten u Đurovića špilji koja se nalazi ispod zaustavnog traka Zračne luke Dubrovnik. Tamo se organizira vinokušnja, a mogu se organizirati i neki drugi događaji, poput vjenčanja.

(PV/A.Š.)
16. travnja 2012.

400 NAJVEĆIH 2013.


RANG-LJESTVICA 400 NAJVEĆIH 2013. - "400 NAJ" PO ŽUPANIJAMA - HRVATSKO GOSPODARSTVO U 2013.


Financijska industrija 2013


BANKARSTVO
: Zatočenici statusa quo - OSIGURANJE: U rukama liberalizacije - FONDOVI: Više smirenosti i hrabrosti


Business & Lifestyle

Bonton - Aplikacije - Intervju Marinko Biškić - Šangaj (24 SATA) - Slavonski pjenušci u bojama
TEHNIKA, MODA, AUTOMOBILI, PUTOVANJA, ZDRAVLJE


Zeleni magazin

Mjesto susreta i razmjene iskustava svih onih koji primjenjuju zeleno gospodarstvo, zaštitu okoliša, održivi razvoj i društveno odgovorno poslovanje.

Poslovna očekivanja

POSLOVNA OČEKIVANJA 2014.
Stisak krize ne popušta, ipak se od 2014. očekuje da bude bolja

 Prognoze gospodarstvenika za 2014.

 

Privredni vjesnik d.o.o. Kačićeva 9 Zagreb