Više od 200 poslovnjaka na sastanku G2

5. studenoga 2019.

Foto: Meeting G2

Cijela jedna Hrvatska živi izvan granica naše države, stoga je bitno slušati što nam iseljenici govore i predlažu. Iako smo napravili korake naprijed u gospodarstvu, pred nama je još uvijek dug put, rekla je predsjednica Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović na službenom otvorenju konferencije Meeting G2.5 - Gradimo poslovne mostove. Peto izdanje konferencije, koja poslovno povezuje domovinsku i iseljenu Hrvatsku, održava se u Kongresnom centru Forum Zagreb i okuplja više od 200 poslovnih ljudi hrvatskog podrijetla iz 18 zemalja.

"Želimo li se brže razvijati, važno je ostaviti novi prostor poduzetnicima da rade ono što najbolje znaju. Vaše iskustvo i znanje su vjetar u leđa, posebice mladima te stoga imate priliku odigrati važnu ulogu u budućnosti. Ostanimo zajedno u radu za bolje sutra u izgradnji nove Hrvatske", dodala je Kolinda Grabar Kitarović.

konf g2

Konferencija je započela jučer poslijepodne pitch-sesijom odnosno, natjecanjem šest hrvatskih startupa koji su pred žirijem, sastavljenim od poduzetnika iz zemlje i svijeta, u samo pet minuta trebali predstaviti svoje inovativne projekte. Najboljim je proglašen startup Miret koji se bavi proizvodnjom najekološkijih tenisica na svijetu, a nagrađen je besplatnim pohađanjem jednodnevne radionice konzultantske kuće PwC te promotivnim videom u produkciji časopisa Poduzetnik. Ostali sudionici natjecanja bili su Clover, MeshPoint, STEMI, Worcon i Venatus Jones. U nastavku programa održano je predstavljanje pet uspješnih hrvatskih franšiza, članica Zajednice franšiznog poslovanja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. Body Creator - program za mršavljenje i oblikovanje tijela koji uspješno posluje već 18 godina, Business Caffe - koncept poslovnog povezivanja koji se održava u sedam zemalja, Direct booker - agencija za najam privatnog smještaja koja svoje usluge pruža putem 21 poslovnice u sedam zemalja, Place2go - specializirani magazin s distribucijom i prodajom u 15 zemalja svijeta te Surf'n'fries - prodaja prženih krumpirića u posebno dizajniranoj ambalaži s više od 60 prodavaonica u 20 zemalja na četiri kontinenta.

Tijekom programa Who is Who in G2 svaki sudionik dobio je priliku ukratko predstaviti svoje poslovanje i istaknuti s kime se želi povezati. Tako je na jednome mjestu predstavljen niz uspješnih projekata – od građevinskih i metalurških, preko turističkih, IT i HR usluga, sve do usluga za savjetovanje poduzetnika i komunikacijskog menadžmenta.

panel moda i hrvati

Tijekom dana održava se pet panel-rasprava na kojima će sudjelovati više od 30 sudionika, poznatih hrvatskih gospodarstvenika iz zemlje i svijeta te predstavnici državnih i lokalnih institucija, a razgovarat će se o Hrvatima i modi, aktualnostima u domaćem IT sektoru, iznimnim hrvatskim izvoznicima, uspješnom poslovnom povezivanju Kanade i Hrvatske te iskustvima rada hrvatskih poduzetnika u Austriji.

Između panela čule su se inspirativne poslovne priče Marca Buzolica iz Plave lagune, Vlade Lendvaja iz Hrvatskog saveza informatičara te Tomislava Anadolca i Hrvoja Bušića – tvoraca najboljeg džina na svijetu. Program zaokružuju kratka predavanja Bože Skoke o razvoju identiteta i brenda Hrvatske, lobista Natka Vlahovića o važnosti skorašnjeg predsjedanja Hrvatske Europskom unijom te dizajnera Borisa Ljubičića o važnosti dizajna i stvaranja vizualnog identiteta za Hrvatsku.

P.hr/K.S.