Vlastiti brend i uspješna elegantna priča

7. ožujka 2019.

Foto: Duška Crnković

Brend Blackpearl by Sara Lončarić sa svojim je kolekcijama postao sve češći izbor kupaca koji žele kvalitetan i bezvremenski odjevni predmet, a kojemu se mogu vratiti i za nekoliko sezona. Riječ je o mladoj zagrebačkoj dizajnerici koja je odlučila kreirati vlastitu modnu priču. A čini se kako joj to veoma dobro ide. Iako je u zahtjevan svijet mode zakoračila tek prije četiri godine, njezin izričaj već ima zanimljiv i prepoznatljiv potpis. Riječ je o visokokvalitetnoj, sofisticiranoj modi koja interpretira klasične rezove na moderan način, uz obavezno korištenje najkvalitetnijih luksuznih materijala, a takvi odjevni predmeti savršeno pristaju ženskom tijelu pružajući mu istovremeno sofisticiran i opušten izgled. Žene koje se odlučuju nositi ove modele vrlo dobro znaju što žele.

"To je opuštena žena, pomalo zaigrana i pomalo tajanstvena, a cijelo vrijeme u nekoj akciji, znači svakodnevna žena koja istovremeno uživa u luksuzu", kaže nam vlasnica modnog brenda Blackpearl Sara Lončarić, čiji modeli dolaze do klijentica u malim serijama jednostavnoga kroja. Svoje znanje ova mlada dizajnerica stjecala je pod budnim okom Branke Vučetić Atletić na Učilištu Profokus, gdje je upijala sve tajne francuske metode konstruiranja odjeće. To je, prema njezinim riječima, najbolji način za kvalitetnu izradu odjevnog predmeta, koja od dizajnera traži potrebno znanje - od praznog papira pa sve do najmanjeg detalja. Svoje kolekcije prikazuje na brojnim revijama u Hrvatskoj i inozemstvu, gdje njezini modeli pronalaze put do obožavatelja profinjene elegancije, a svaka kolekcija ima zanimljive detalje, bilo da je riječ o nizovima gumba na sakoima, košuljama ili haljinama, bilo o upotrebi volana, broševa i čipkastih vrpčica. Sara želi proširiti modnu lekciju koju je i sama usvojila – da svaka žena u svome ormaru treba imati malu crnu haljinu i bijelu košulju.

"Bijela košulja predstavlja eleganciju i jednostavnost. Kad ne znate što obući, odjenite bijelu košljuju jer u njoj ćete sigurno izgledati fantastično", kaže Sara koja se uvijek trudi svaku od svojih kolekcija začiniti upravo takvim, upečatljivim košuljama koje se na prvi pogled čine jednostavnim, no svaka ima svoju posebnost. Inspiracije za svoje kostime pronalazi posvuda, iz povijesnih razdoblja i knjiga, poput viktorijanskog doba, ali sluša i želje svojih klijentica. Njezine modele zapazili su i izvan Hrvatske, pa su putem njene web-stranice kreacije pronašle put do Velike Britanije i Norveške. Uz kreiranje, ova mlada dizajnerica plovi nimalo lakim poslovnim vodama. Svjesna je kako joj, uz upornost, za opstanak treba i široka paleta poslovnog znanja, od trgovine do promidžbe. Jer nakon predstavljanja kolekcije, započinje njezina poslovna priča. A kao i u svakom drugom biznisu, na tržištu ostaju samo oni koji znaju odgovoriti svim izazovima.

Ilijana Grgić