&
Plitvička jezera dobila kamping s pet zvjezdica
Nesvakidašnja ljepota slapova, romantična vožnja brodom po jezeru, inspirativan pogled na guste šume koje ga okružuju... Mnoštvo je dobrih razloga za posjet Nacionalnom parku Plitvička jezera - jedinom spomeniku prirodne baštine na Popisu svjetske baštine UNESCO-a u Hrvatskoj. Ljubitelji kampinga od sada tom dugačkom popisu mogu dodati još jedan - novootvoreni Camping Plitvice, jedini kamp s pet zvjezdica na tom području. U gradnju luksuznoga kampa, koji se prostire na 16.000 metera četvornih i koji zapošljava tridesetak ljudi, uloženo je 35 milijuna kuna. Kamp raspolaže sa 17 ekskluzivno uređenih i potpuno opremljenih mobilnih kućica s terasom, 30 parcela za kampiranje površine od 100 do 150 četvornih metara i osam kamp-mjesta za šatore. Otvoren sredinom kolovoza, kamp je u sezoni bio 100 posto popunjen, a sada mu je popunjenost parcela oko 70 posto, a mobilnih kućica 60 posto. Zanimljivo je da su među gostima čak 90 posto stranci i samo 10 posto domaći gosti. Foto: Campinga Plitvice Kamp, smješten u neposrednoj blizini nacionalnog parka, otvoren je 24 sata dnevno tijekom cijele godine, pa se u ljepotama ličkog kraja može uživati u proljetnom i ljetnom bujnom zelenilu, u jesenskoj eksploziji boja ili zimskoj snježnoj idili. Svojim gostima prije svega nudi mirnu oazu daleko od gradske gužve, u kojoj će u moderno uređenom okruženju, uz vrhunsku uslugu i ljubazno osoblje pronaći odmor kakav žele. Svi ljubitelji sportskih aktivnosti pronaći će nešto za sebe jer kamp ima vanjski bazen, crossfit zonu, košarkaško, odbojkaško, nogometno i badminton igralište. Najmlađim gostima na raspolaganju je dječji bazen, igralište i igraonica s brojnim sadržajima. Foto: Campinga Plitvice U sklopu kampa posjetitelji mogu uživati u gastronomskoj ponudi moderno uređenog restorana s bogatom ponudom raznovrsnih lokalnih delicija, finih vina i deserata, a u večernjim satima u kulturnim događanjima koji se priređuju u amfiteatru kampa. Foto: Campinga Plitvice  
&
Pet načina za poticanje vlastite kreativnosti
Što znači biti kreativan? Tinisha Savage, osobna trenerica i osnivačica Let’s Talk Coachinga, u svojoj kolumni za Enterpreneur ističe da je prije mislila kako su kreativci studenti umjetnosti, ljudi koji se bave modom, glumci i glazbenici. No, taj stereotip nije potpuno točan - jer biti kreativan znači razmišljati iznad, oko i dalje od normi društva i potaknuti svoja osjetila. To znači iskoristiti svoju maštu kako biste stvorili nešto novo. I to vrijedi za svakoga i svaki posao kojim se ljudi bave - od majki kod kuće do menadžera u korporacijama. Istraživanje vlastite kreativnosti osnažuje i katkad potiče da se istražuje i kod kuće, s prijateljima ili na poslu, kaže Tinisha Savage. “Kreativnost vam može poboljšati život, smanjiti stres, tjeskobu i promjene raspoloženja. Može vam pomoći da razvijete i razumijete nove koncepte te vidite stvari iz druge perspektive, što je ključna kvaliteta za rješavanje problema. Može vas naučiti mnogo toga o sebi samima i pojačati vašu samosvijest. Istodobno, besplatna je i omogućuje vam stvaranje novih ideja te potiče rast i nova zadovoljstva”, naglašava Tinisha Savage. Iako mnogi misle kako jednostavno nisu kreativni tipovi, to ne znači da je tako; možda samo nisu bili u okruženju koje bi stimuliralo njihovu kreativnost. Tinisha Savage preporučuje načine za poticanje kreativnosti u sebi. Istražujte nepoznato Pokušajte stvoriti nešto novo i promijeniti način na koji radite. Svakodnevno, od pet minuta do sat vremena, pokušajte naučiti ili raditi nešto novo.  Družite se s ljudima koji potiču vašu strast Osobe koje su motivatori mogu vam pomoći da izdržite neuspjehe i zadržite unutarnju pokretačku snagu. Isključite telefon i budite sami Vaš je fokus jasniji ako vas ništa ne ometa. Ni jedan inspirativan citat na Instagramu niti playlista na Spotifyu neće toliko potaknuti vaše promišljanje koliko će to učiniti ugodni trenuci vaše osame i tišine.  Uživajte u glazbi ili filmovima Gledanje određenih filmova i slušanje odabrane glazbe može potaknuti vaše misli u željenom smjeru. To može pomoći poticanju kreativnosti jer postajete nadahnuti, motivirani i pronalazite novu energiju u sebi. Riskirajte Riskirajte pomalo, ali i 'na veliko'. Sudbina voli hrabre, kaže poslovica, što znači da oni koji više riskiraju mogu biti bolje nagrađeni. Riskirajte i pokažite drugima što možete jer ćete tako i sebe iznenaditi. Nemojte se bojati kreativnosti - iskoristite svoju maštu i od kreativnosti stvorite snažan životni resurs.
&
Forum zagrebačkih ugostitelja: Što ponuditi dužnosnicima EU-a?
U  zagrebačkom hotelu Esplanade održat će se Forum zagrebačkih ugostitelja, koji će osim ugostitelja okupiti i menadžere i poduzetnike iz povezanih struka, državne i gradske dužnosnike, razne dionike te sve koji znanjem mogu doprinijeti poboljšanju ponude i rješavanju problema s kojima se susreću ugostitelji. Cilj Foruma je sagledati stanje u zagrebačkom i hrvatskom  ugostiteljstvu  te ponuditi prijedloge za podizanje kvalitete ugostiteljske usluge i pozicioniranje Zagreba kao turističke i gastronomske destinacije. U sklopu Foruma održat će se dvije panel rasprave. Prva pod nazivom "Trendovi zagrebačkog   ugostiteljstva",  a druga s temom  "Zagreb   2020  – zvijezda europske gastronomije", na kojoj će se govoriti o prilikama koje se za Zagreb kao hrvatsku metropolu otvaraju sljedeće godine kada Hrvatska predsjeda Europskom unijom. Naime,  sljedeće će godine u Zagrebu boraviti čak 22  tisuće dužnosnika Europske unije te Zagreb ima jedinstvenu priliku svoju bogatu gastronomsku tradiciju predstaviti tolikom broju ljudi i učiniti ih najboljim ambasadorima zagrebačke gastronomije i turizma. Kruna Foruma zagrebačkih ugostitelja je bogati gastro program. Kroz prezentaciju autohtonih jela i gastronomske ponude Grada Zagreba, posjetitelji Foruma dobit će priliku degustirati najbolje od zagrebačkih  ugostitelja. Također, ovom prigodom bit će prezentirana i vrijedna i bogata kolekcija izvornih  stogodišnjih jelovnika zagrebačkih restorana za čije prikupljanje je zaslužan Zlatko Puntijar, vlasnik hotela Puntijar. „Kao ugostitelj koji nastavlja obiteljsku tradiciju iz pradavne 1838. godine, ponosan sam što ćemo mi zagrebački ugostitelji uskoro dobiti priliku našim gostima iz cijele Europe prezentirati što znamo i pokušati ih učiniti najboljom reklamom za našu ponudu. Potrudit ćemo se da Zagreb na europskom nebu zasja i  kao  gastronomska zvijezda. Stogodišnji jelovnici iz zagrebačkih restorana koje ćemo ovom prilikom pokazati javnosti, živi su spomen duge i plodne tradicije koja živi i danas,  što ne znači  da ne pratimo i suvremene ugostiteljske trendove", izjavio je Zlatko Puntijar, Predsjednik Ceha ugostitelja i potpredsjednik Udruženja ugostitelja Zagreb.
&
Kakva je budućnost influenserskog marketinga?
Jedna od najzanimljivijih tema četvrtog izdanja konferencije Diablog bit će budućnost influencers marketinga. Na okruglom stolu pod nazivom "Zenit influencers marketinga" stand up komičar Ivan Šarić i reality zvijezda Hana Rodić s ostalim će panelistima raspravljati o tome kako vide budućnost ove danas vrlo popularne komunikacijske discipline za koju se predviđa da će do 2022. biti vrijedna 15 milijardi dolara. Influencers marketing rapidno se razvio kod nas i u svijetu u zadnjih pet godina i naše je mišljenje da se trenutno nalazi na svom vrhuncu, Marina Čulić Fischer, direktorica programa Diabloga. "Zato ćemo na DIABLOGU postaviti pitanje u kojem smjeru će se dalje razvijati, odnosno hoće li i u sljedećem razdoblju presudna biti kvantiteta, ili će sadržaj i autentičnost ubuduće biti presudni faktori u odgovoru na pitanje koji influenceri će opstati, a koji propasti", dodaje kaže Marina Čulić Fischer. Dušan Petrović Kako je iz svog utjecaja na društvenim mrežama sa samo 25 godina uspio razviti uspješan biznis sudionicima konferencije će u polusatnom predavanju objasniti poseban gost četvrtog Diabloga, srpski influencer Dušan Petrović. Dušan je jedan od najtraženijih modnih fotografa u regiji i vlasnik brenda Pozitif. Lidija Lešić Njemu će se na okruglom stolu pod nazivom "Kako iz utjecaja razviti biznis" pridružiti Hana Hadžiavdagić, voditeljica, novinarka i iznimno popularna influencerica koja je u svibnju ove godine lansirala vlastiti modni brend, te pravnica, modna influencerica i vlasnica brenda "My Choice" Lidija Lešić.