Carwiz se globalno pozicionirao i osvaja Karibe

17. lipnja 2019.

Foto: Carwiz

Carwiz International, ovih je dana uspješno plasirao franšizno poslovanja svog brenda na karipsko tržište, točnije na otok St. Maarten. Trenutno su u tijeku pregovori o pozicioniranju Carwiz rent-a-cara i na okolna karipska otočja čime je nakon Hrvatske, Grčke, Bosne i Hercegovine, Latvije, Cipra, Maroka, Turske, Srbije, Albanije, uspješno finalizirano dodatno globalno pozicioniranje brenda.

Ujedno, to je i prvi poslovni iskorak Carwiz Internationala prema prekooceanskim tržištima.

"Poznato je kako su Karibi, odnosno St. Maarten iznimno potentna turistička destinacija. Riječ je o destinaciji koja je svojim turističkim ostvarenjima zadobila poštovanje u međunarodnim okvirima. Naši partneri s kojima smo završili proces franšiznog plasmana jamstvo su kako će poslovni rezultati koje očekujemo u narednim godinama biti uistinu i ostvareni. Uz to, jačanjem brenda i promocijom raspoloživim kanalima očekujemo kako će se Carwizovoj obitelji uskoro pridružiti još neke karipske destinacije", rekao je direktor i vlasnik Carwiza Krešimir Dobrilović.

Posljednjih godina Karibi bilježe rekordne turstičke dolaske više od 30 milijuna posjetitelja godišnje. Uzme li se u obzir da su gosti koji posjećuju Karibe više platne moći, s tržišta SAD-a, Kanade i Europe, te kako potrošnja na destinacijama raste za prosječnih tri posto godišnje, tada je i uspjeh plasmana Carwiza na to tržište značajniji.

Carwiz u Hrvatskoj danas broji gotovo 100 zaposlenika i posluje putem online kanala prodaje te putem 13 poslovnica u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima u Hrvatskoj. Putem B2B kanala posluju s gotovo svim značajnijim međunarodnim turističkim emitivnim tržištima.

U samo dvije godine poslovanja ostvareni su značajni rezultati, dok je u protekloj godini ostvareno više od 50 milijuna kuna prometa. Ukupan promet je u odnosu na 2017. godinu rastao za više od 100 posto, isto kao i broj zaposlenih.

P.hr/I.G.