Velika pobjeda hrvatske digitalne agencije Human

21. svibnja 2020.

Foto:Agencija Human

Hrvatska agencija Human odnijela je pobjedu za najbolju web-stranicu prema šest glavnih kriterija The International Academy of Digital Arts & Sciences na međunarodnoj dodjeli nagrada za najbolja internetska postignuća 2019. godine.

Human je osvojio glavnu nagradu za izradu web-stranica u natjecanju na koje je pristiglo više od 13.000 radova iz 70 zemalja svijeta. Među finalistima u raznim kategorijama pronašla su se imena poput HBO-a, NASA-e, Spotifya, Saturday Night Livea, Googlea i drugih. Dvostrukom pobjedom, glasovima žirija Akademije i glasovima publike Human je pokazao da za pobjedu nije presudno veliko ime već kreativna ideja i kvalitetna izvedba.

"Od trenutka kada smo pokrenuli novi web, dobivamo pozitivne komentare, ali primiti takvo veliko međunarodno priznanje uvijek je šlag na torti. Naša snažna konkurencija i resursi kojima raspolažu dodatna nam je potvrda da smo odradili pravi posao jer je nagrada ipak otišla k nama", komentirao je Vanja Bertalan, predsjednik Uprave agencije Human.

Zbog izvanrednih okolnosti ovogodišnja dodjela nagrada održana je online, a u probranom društvu dobitnika nalaze se Nike, Spotify, National Geographic, Washington Post, HBO, Condé Nast te pojedinci koje je Akademija nagradila za prošlogodišnje digitalne aktivnosti, među kojima su Tom Hanks, Jimmy Fallon, Celine Dion, Lil Nas X, Greta Thunberg i mnogi drugi.

The Webby Awards smatra se jednom od najprestižnijih digitalnih nagrada od pokretanja 1996. godine, a o važnosti i veličini natjecanja, među ostalima, govori činjenica o dosegu od 3,1 milijarde impresija putem printa, online i broadcasting kanala koje nagrada dobiva na godišnjoj razini.

J.V./P.hr