Iskustva stručnjaka: U marketingu je važan jedinstven pristup

31. listopada 2019.

Ivana Validžić, Brigada

„Brigada kreira jedinstvene priče i doživljaje koje naši klijenti mogu osjetiti, a taj doživljaj ne može se ispričati oglasom. Stoga ne ulažemo u klasične marketinške kampanje i uobičajeni media mix, već koristimo one alate kojima možemo ispričati priču o tome što radimo i potvrditi stručnost koju ugrađujemo u svaki projekt. Često sudjelujemo u radionicama, predavanjima i panelima, a za najbolju prezentaciju svoga rada kreirali smo jedinstven izložbeni štand koji sam pripovijeda priču o Brigadi, predstavlja što radimo i kako razmišljamo”, kaže voditeljica strategije i poslovnog razvoja u kreativnoj tvrtki Brigada Ivana Validžić.

O izboru kanala ova marketinška stručnjakinja ističe kako oglašavanje na društvenim mrežama, koje je posljednjih godina snažno raslo, dolazi pomalo do zasićenja i promjene trendova. Pada utjecaj influencera jer svaštarenje utječe na vjerodostojnost i korisnici se sve teže poistovjećuju s pričama koje im serviraju na svojim profi lima. Zbog zasićenja porukama putem društvenih medija, kvalitetan sadržaj postaje imperativ.

„Spomenuli bismo stalno rastuću popularnost Pinteresta koji ima više od 250 milijuna aktivnih korisnika koji traže ideje i inspiraciju, povezuje ljude prema područjima interesa i kao takav i nama je zanimljiv kanal za promociju. Također, redovno koristimo analitiku“, kaže Validžić navodeći kako je imati jasan uvid u rezultate svojih aktivnosti sigurno nešto što nikada neće izaći iz trenda.

Ilijana Grgić