Kako razmišljati poduzetnički?

17. rujna 2019.

Ilijana Grgić

U Hrvatskoj država treba stvoriti pozitivnu poduzetničku klimu, a društvo zdrav odnos prema poduzetništvu, upravo se to tom promjenom percepcije bavila konferencija Poduzetnički mindset. A pozitivnoj promjeni doprinosi stavljanje fokusa na poduzetnike koji nižu uspjehe na domaćem i vanjskom tržištu, kontinuirano zapošljavaju i razvijaju svoje zajednice.

Rezultati poduzetničkog barometra pokazuju da više od 25 posto poduzetnika u iduće tri godine očekuje rast veći od 20 posto u zapošljavanju i 25 posto u prihodima. U Hrvatskoj se zadnjih godina bilježi snažan uzlet inovacija i razvojnih informatičkih tvrtki, i upravo su oni pokretačka snaga poduzetništva koja može svojim primjerom poslužiti drugima.

Uz borbu s birokracijom, trenutačno najvećim izazovom hrvatskog poduzetništva, smatra se pronalazak i zadržavanje kvalitetne radne snage. No unatoč izazovima, važno je znati da i u svakoj eventualnoj greški koja se dogodi treba znati izvući pouku.

Poduzetnici su ti koji ne očekuju posluživanje prosperiteta na pladnju. Sami preuzimaju odgovornost, kako za svoje uspjehe tako i za neuspjehe. Takav mentalni sustav nužan je za razvoj svih segmenata društva.