Modni brend koji stvara individualne i jedinstvene kreacije

26. srpnja 2020.

Foto: Privredni.hr

Od suknji i haljina zvonolikoga kroja i elegantnih bluza do košulja različitih stilova i prirodnih materijala - sve to ima jedinstveni potpis brenda Kroy, iza kojeg stoji zagrebačka dizajnerica Marijana Jastrzemski. Svaki odjevni predmet koji je izašao iz njezine radionice unikatan je, a klasični modni koncept osmišljen je suvremenim pristupom. Može se jednostavno reći kako je riječ o brendu koji njeguje i, prije svega, cijeni individualnost.

"Ne skiciram i ne radim velike planove unaprijed, sve kreće od materijala. Kupujem materijale koji mi se sviđaju, i to ne samo vizualno nego i zbog kvalitete. Nekad taj proces traje 10 minuta i već znam da će to biti to, a nekad me sam materijal odvede na potpuno drugu stranu, drukčiju od one koju sam na početku zamislila. Jednostavno, kod mene nema ponavljanja", kaže Marijana ističući kako možete biti stopostotno sigurni da je svaka kreacija proizvedena u jednom primjerku jer ne radi velike serije ili kolekcije.

Kroj - haljine Marijana Jastrzemski / Foto: Privredni.hr 

"Prednost dajem prirodnim materijalima i onima koji se lako održavaju, koji, dakle, ne zahtijevaju neku vrstu kemijske obrade ili mnogo glačanja. Što se tiče oblika - nema pravila. Volim različite stilove, recimo, volim napraviti klasičnu haljinu iz 50-ih, no rado ću joj dodati i netipične detalje. Nikad sebi ne zadajem granicu", kaže Marijana koja se nakon gotovo 18 godina rada za velike tekstilne brendove odlučila za samostalan korak. Velika podrška bio joj je i suprug, vlasnik frizerskog salona Oblik, s kojim dijeli radni prostor.

Koncept koji je mnoge zbunjivao

Naime, njih dvoje odlučili su se za neobičan kreativni spoj: dok Marijana u jednom djelu kreira i šiva, Matthew u drugome šiša. "U početku su klijenti dolazili na frizuru i odlazili i s odjećom, ali sad se to malo više mijenja, pa čak imamo neke zajedničke klijente. U početku bili su jako iznenađeni - nisu znali što tu radi odjeća ili zašto je tu frizerski pribor", pojašnjava nam Marijana ovu zanimljivu simbiozu te ističe kako tu nema mjesta onoj staroj poslovici da obitelj i posao nije pametno miješati.

Marijana i muž Marijana i Matthew Jastrzemski / Foto: Privredni.hr 

"Naša su pravila bila da uvijek, iako svakodnevno radimo zajedno, možemo jedno drugom davati nove ideje jer iz svojih različitih profesija možemo kreativno utjecati jedno na drugo, a istodobno imamo dovoljno vremena za sebe jer naši su poslovni ipak odvojeni i funkcioniraju samostalno", kaže Marijana pojašnjavajući ovaj inovativni koncept poslovanja. Kroy nije tipičan butik, a ni Oblik tipičan frizerski salon, dodaje.

Na hrvatskom tržištu jedinstveni dizajn ima svoju klijentelu. Marijana ističe kako sve više ljudi želi znati što i od koga kupuje te na koji je način proizvod nastao.

"Naši klijenti se vraćaju baš zbog tog razloga te, naravno, jer imam različite stilove, različite materijale i boje. A različita nam je i klijentela, to su i mlade djevojke, ali i gospođe u godinama. Upravo je to ono što me veseli. Ovdje nema brze kupnje, nema brze proizvodnje, ljudi koji dolaze ovamo neće na brzinu pokupiti nekoliko stvari i otići, već će postaviti neka pitanja, a ja ću dobiti dojam što oni traže ili žele. Tako to onda krene", pojašnjava Marijana, koja svaku svoju kreaciju gradi strpljivo, ulažući u nju mnogo truda i rada.  

Marijana i Kroy Foto: Privredni.hr 
Ilijana Grgić