Podravku u Dubaiju promovirao Zlatko Dalić

21. veljače 2019.

Podravka je uz podršku svog amabasadora Zlatka Dalića prisustvovala na Gulfoodu - najvećem i najznačajnijem specijaliziranom sajmu prehrambene industrije na Bliskom istoku

U Dubai World Trade Centru Podravka je uz podršku svog amabasadora Zlatka Dalića promovirala svoje proizvode na Gulfoodu - najvećem i najznačajnijem specijaliziranom sajmu prehrambene industrije na Bliskom istoku s više od 5 tisuća izlagača. Podravka već treću godinu za redom izlaže na Gulfoodu kojeg godišnje posjeti oko 90 tisuća posjetitelja. Tijekom pet dana sajma, posjetitelji su imali priliku obići Podravkin štand te uživati u omiljenim brendovima kao sto su Vegeta, Lino, Kviki, Šumi, Žito i Dolcela.

Najveća atrakcija bio je Vegeta „live cooking station“, gdje je promotor kulinarstva Podravke Mišel Tokić pripremao raznovrsna ukusna jela za posjetitelje, a na oduševljenje mnogih posjetitelja u pripremi i prezentaciji pridružio mu se Zlatko Dalić. Izbornik hrvatske nogometne reprezentacije i Podravkin ambasador potpisivao je Vegeta majice i pažljivo birane Vegeta recepte mnogobrojnim obožavateljima koji su dva sata tijekom ovog specijalnog događaja strpljivo čekali u redu da bi imali priliku fotografirati se i upoznati s jednim od najboljih svjetskih trenera. Također, u Carrefour hipermarketu čiji je lanac trgovina apsolutni lider na tržištu UAE, Zlatko Dalić pridružio se kupcima u trgovini gdje se uz police s Podravkinim brendovima družio s kupcima i promovirao proizvode koji sve više stječu naklonost potrošača na tržištima Bliskog istoka.

Na sajmu su organizirani susreti proizvođača, izvoznika, distributera i predstavnika najvećih maloprodajnih lanaca, a brojni posjetitelji sajma iz cijelog svijeta prepoznali su kvalitetu i tradiciju Podravkinog poslovanja i njenih brendova.

Nastup na sajmu iskorišten je, između ostalog, i da se održi niz sastanaka s distributerima iz MENA regije, s kojima Podravka ima kvalitetnu suradnju, s ciljem analize dosadašnje suradnje te definiranja narednih koraka za daljnji rast i razvoj kompanije na tom vrlo zahtjevnom tržištu.

Godine 1995. francuski lanac trgovina Carrefour, čija se strategija bazira na lojalnosti kupaca i kvaliteti otvorio je prvu trgovinu u Ujedinjenim Arapskim emiratima, a hipermarket u Dubaiju među svjetskim je liderima u dnevnoj prodaji. Između ostalih trgovačkih lanaca, upravo i na policama tog lanca nalaze se brojni Podravkini proizvodi.

Podravka već godinama posluje na tržištu Bliskog istoka, a njeni omiljeni brendovi i proizvodi mogu se naći na policama najvećih trgovačkih lanaca u UAE, Kataru, Omanu, Kuvajtu, Saudijskoj Arabiji i drugim tržištima.

P.hr