Pogled ispod trepavica s hrvatskim predznakom

15. ožujka 2020.

Marija Butković/Foto: Privredni.hr

Ljubav prema umjetnosti, prvenstveno crtanju, od rane mladosti, u kombinaciji s godinama rada i usavršavanjem rezultiralo je uspješnom poslovnom pričom iza koje stoji jedna od hrvatskih najpoznatijih make up stručnjakinja Marija Butković. Njezin profesionalni put započeo je prije 18 godina, a danas uz vlastiti profesionalni makeup studio može se pohvaliti i vlastitim brandom Marra. Prije sedam godina otvorila je tvrtku Vanitas, putem koje se 2016. godine javila na  poziv Ministarstva poduzetništva i obrta, a sve kako bi lansirala novi brend. Ukupna vrijednost projekta bila je veća od 672 tisuće kuna, od čega je udio bespovratnih europskih sredstava bio veći od 496 tisuća kuna.

marra kozmetika

"Marra brend postoji godinu i pol dana, mogu reći da smo išli postupno i prirodnim rastom i novitetima te otkrivanjima nekih novih stvari. Naš brend je vezan uz ljepotu žene i njezinu ljepotu koja se mijenja, ljepotu koja slavi ono nešto što svaka žena ima, što je jedinstveno, upečatljivo i nezamjenjivo", kaže Marija Butković koja je tijekom svih ovih godina surađivala je s vodećim modnim časopisima te radila na brojnim modnim revijama, editorijalima te reklamnim kampanjama. Njezin brend dekorativne kozmetike napravljen je na bazi prirodnih sastojaka i sastoji se  primera na bazi hijalurona, zatim serum na bazi hijalurona i brusnice, balzama za njegu usana s efektom sjajila na bazi peptida koji usnama daju punoću, fiksatora i osvježivača make upa kao serum za rast obrva. Svi proizvodi testirani su godinu dana prije nego što su pušteni u prodaju, a zanimljivo je kako se pod tim brendom proizvode i trepavice te spužvice za blendanje, koje su dostupne i u dm prodavaonicama.

Marija Butković Marija Butković/Foto: Privredni.hr 

"Što se tiče ulaska u lance drogerija, važno je reći da kod poslovanja u uslugama te u trgovini treba uložiti jako puno truda, komunikacije. Imala sam tu sreću da sam u životu sretala ljude koji su bili otvoreni za razgovor koji su mi davali dobre savjete, a ustvari sam i sama bila otvorena za taj neki rizik. Kad govorimo o trepavicama, to je jedan vrlo mali artikl koji se veoma lako može plasirati. To su proizvodi koji su ciljano orijentirani, i to na populaciju koju zanima make up", kaže nam Marija, koja ističe kako je cjelokupna linija napravljena je na bazi prirodnih sastojaka te je željela kroz njih promovirati sve dobro i pozitivno što Hrvatska ima, od čiste prirode do prepoznatljivih mirisa.

Kad je riječ o plasmanu proizvoda, posebnu važnost igraju društvene mreže, odnosno objave blogera i influencera, koji su izrazito snažan komunikacijski kanal, pogotovo kad je upitanju kozmetika.

"Kad se ostavi samo jedan dobra recenzija, to se jako osjeti na samom plasmanu, ali i na prodaji, bilo putem naše web prodaje, bilo u drogerijama", otkriva nam Marija koja misli svoju poslovnu priču i dalje širiti.  

"Za mene uvijek znaju reći da sam ja uvijek išla sigurnim korakom, možda je to neki stil koji ja volim. Volim da sve počiva na jednom kvalitetnom temelju. Kad je riječ o budućim poslovnim potezima, mogu reći kako nećemo srljati ni u bilo što, ali ono što bi voljela dalje razvijati je svakako dekorativna kozmetika", kaže Marija, navodeći kako su im trenutni proizvodi više funkcionalne prirode.

Ilijana Grgić