Poljaka u kolovozu stiglo više nego lani u isto vrijeme

6. kolovoza 2020.

Foto: Shutterstock

Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom čarteru, s tržišta Poljske je u dosadašnjem dijelu kolovoza ostvareno oko 65.000 dolazaka i gotovo 380.000 noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast prometa od četiri posto u dolascima i 10 posto u noćenjima, objavila je Hrvatska turistička zajednica.

"Nakon odličnog srpnja, još bolje turističke rezultate očekujemo u kolovozu. Naime, u Hrvatskoj je tijekom prvih pet dana kolovoza ostvareno više od 3,9 milijuna noćenja što je gotovo 70 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju. Uz tržište Poljske na kojem je ostvaren i rast prometa, odlične rezultate u kolovozu imamo i na tržištima Njemačke i Slovenije, na kojima bilježimo oko 96 posto lanjskog prometa u istom razdoblju. Ovi rezultati potvrđuju kako je naša zemlja percipirana kao sigurna i kvalitetna turistička destinacija, a na svima nama jest da odgovornim ponašanjem i pridržavanjem svih propisanih epidemioloških mjera taj status i zadržimo", izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić dodavši kako je u dosadašnjem dijelu kolovoza s tržišta Češke ostvareno gotovo 80 posto lanjskog rezultata, a s tržišta Austrije više od 60 posto.

Promocija na nacionalnoj televiziji

Iz HTZ-a navode kako je nacionalna poljska televizija TVP svoje izdanje najgledanije jutarnje emisije u cijelosti posvetila Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. Riječ je o emisiji Pytanie na śniadanie koju tijekom tri sata trajanja u udarnom terminu, prema podacima Nielsen Audience Measurementa, svakodnevno prati oko 485 tisuća gledatelja. U emisiji o Hrvatskoj bile su predstavljene prirodne ljepote, kulturna baština te eno-gastronomska ponuda, a gost u emisiji je bila Agnieszka Puszczewicz, direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj.

"Gostovanje u emisiji bila je odlična prilika da pred velikim brojem gledatelja predstavim različite motive dolaska gostiju u Hrvatsku. Ne smijemo zaboraviti da je Hrvatska jedna od omiljenih ljetnih destinacija Poljaka, u koju se oni uvijek rado vraćaju. Vjerujem da će poljsko tržište i tijekom ove vrlo izazovne godine imati snažan udio u ukupnim rezultatima hrvatskog turizma", zaključila je Puszczewicz.