Trebaju li menadžeri influencati?

24. studenoga 2019.

Foto: Diablog

Za privlačenje novih zaposlenika i zadržavanje sadašnjih važno je da putem društvenih mreža menadžeri rade na promociji kako bi postali poželjni poslodavci, rekao je Zoran Turković, član Uprave 24 sata, na okruglom stolu o menadžerima kao influencerima koji je održan u sklopu konferencije Diablog.

"Ljudi različitih znanja i zanimanja rade i poželjni su u našoj kompaniji, no mlađi koriste društvene mreže i taj im je način komuniciranja prirodniji, a nama starijima to je izazov. No moram primijetiti da je u posljednjih godinu dana poslovna društvena mreža LinkedIn, na kojoj se donedavna nije ništa događalo, doživjela svoj procvat, mnogo se toga događa, mnogo je postova, aktivnosti i komentara. I upravo tu vidimo priliku za posao employer brandinga", kaže Turković.

Marin Bek, osnivač Ascalije, ističe kako je teško naći dobre djelatnike, posebice u IT sekoru i zato je možda dobro biti poslovni lider. "Za pronalazak investitora više je potreban izravni kontakt i građenje vlastite mreže. Nije riječ o onima kojima ćete se pojaviti u feedu, pa će vam odmah doći s novcem. Društvene mreže su nam stoga značajnije za employer branding i našu prepoznatljivost. Mi smo još relativno nepoznati iako radimo zanimljive stvari. Zna se da ljudi ne dolaze raditi za tvrtku, oni dolaze raditi za ljude", kaže Bek. Dodao je kako je njemu kao inženjeru, koji su po prirodi često introverti, izravna komunikacija veliki izazov. "Stoga smatram da je teško motivirati ljude da svoje vrijeme ulažu u promoviranje posla koji rade, pa je kod nas Facebook privatna stvar svakog tko za nas radi", ističe Bek.

Davor Bruketa, suosnivač agencije Bruketa & Žinić & Grey, i sam ima mnogo pratitelja i jako je aktivan na društvenim mrežama. "Ja sam propali TV voditelj i društvene mreže su mi prirodni prostor gdje pričam što god mi padne na pamet i izvrstan su mi kanal za upoznavanje ljudi. Pratim neke talentirane ljude i često radim s ljudima koje nikako drukčije ne bih mogao pronaći osim putem ovih mreža. S druge strane, oni odmah znaju kakav sam ja i za koga mogu raditi", ističe Bruketa. Dodao je kako društvene mreže ne koristi sustavno i s planom, nego je u tome intuitivan. "Ja tako najbolje funkcioniram jer ljudi kuže bullshit na kilometar. Stoga nas stotinu u tvrtki nema potrebe za lažnim postovima, nego pričamo priče o svojem životu", dodaje Bruketa.

Upravo možda zbog toga njegova tvrtka nema problema s pronalaženjem talenata. "Naš HR odjel smo Nikola Žinić i ja. Društvene mreže su alat koji prelazi granice i putem njih možemo surađivati i bez fizičke prisutnosti, pa i tu imamo zanimljivih kolaboracija", zaključio je Bruketa.

Krešimir Sočković