Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije krenula s promocijom na europskom tržištu

26. svibnja 2020.

Foto: Sunčani Hvar

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije krenula je s promotivnim kampanjama usmjerenim prema tržištu Njemačke, Poljske, Slovačke, Češke, Slovenije, BiH i Austrije. Najistaknutiji dio promotivne kampanje je novi video spot, koji je usmjeren na ciljana europska tržišta te predstavlja jedan marketinški iskorak u vrijeme otvaranja granica i uspostave turističkog prometa na ovim područjima.

"Pažljivo pratimo situaciju na glavnim emitivnim tržištima Srednje Dalmacije, baš kao i hotelijeri, ugostitelji, turistički kampovi, vlasnici obiteljskog smještaja i nautike, čekajući dogovor epidemiološke i turističke struke kojim bi se trebala omogućiti zaštita zdravlja ljudi i realizacija ljetnog dijela ove turističke godine. No, u međuvremenu, unatoč skromnim sredstvima s kojima TZ županije u ovim okolnostima raspolaže, pripremili smo promotivne kampanje usmjerene na naša tradicionalna tržišta Njemačke, Poljske, Slovačke, Češke, Slovenije, BiH i Austrije. Kroz njih ćemo Srednju Dalmaciju dodatno promovirati kao autodestinaciju. Najistaknutiji dio promotivne kampanje je novi video koji je lansiran prije nekoliko dana koji je usmjeren na ciljana europska tržišta te predstavlja jedan marketinški iskorak u vrijeme otvaranja granica i uspostave turističkog prometa na ovim područjima“,  istaknuo je Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije.

Stella je naglasio da s ovim načinom upoznavanja svaki novi i stari gost u Srednjoj Dalmaciji ima prigodu upoznati povezanost povijesti i sadašnjosti, gastronomije i adrenalina, zabave i odmora.

"Kroz auto ture dotaknut će se UNESCO-ovih gradova, Trogira i Splita, popit će kavu na trgu cara Dioklecijana, uživat će u najzdravijoj, mediteranskoj hrani na svijetu, promatrat će kitesurfere na gradskim plažama. Otići će u Zagoru, kušati pastrvu iz rijeke pečenu na gradelama, degustirat će domaće vrhunsko vino iz pomno čuvanih vinograda. Krenut će na jug, na glasovitu plažu u Bolu, na Zlatni rat, i svojim očima vidjeti jedinstveni svjetski fenomen koji se okreće kako vjetar puše. Kupat će se u kristalno čistim uvalama, uživati u moru nikad prozirnijem, nikad mekšem, a onda će se opet vratiti na obalu. I vinuti se u omiška brda, kako bi s dlana uživao u vidikovcu, a u njegovom centru, u gradu u kojem su čast i slobodu čuvali glasoviti omiški Gusari. Tu će prošetati kamenitim uličicama, pa krenurt u pravcu Makarske rivijere, i  u vožnji samo birati na koju se plažu spustiti.  I osjetit će pritom nešto što nikada više izaći iz glave neće, netko toplinu duše i ljudi, netko osjećaj jedinstvene zabave, a svi uspomenu koja će vječno ostati u duši. Jer kada te Srednja Dalmacija poziva u goste, tada će svaki onaj tko se tome odazove početi disati punim plućima. I zato dođi u Srednju Dalmaciju kako bi okusio sreću“, objašnjava Stella.

 

J.Vrdoljak /P.hr