e-Privredni

A+ A A-

Dm ostvario više od dvije milijarde kuna prometa

Dm je u poslovnoj godini 2017./2018. u Hrvatskoj ostvario 2,14 milijardi kuna prometa što je rast od 2,3 posto, a očekivana neto dobit trebala bi biti na razini od 70-ak milijuna kuna. U modernizaciju 33 prodavaonice i otvorenje tri specijalizirana odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda OTC uloženo je više od 72,6 milijuna kuna.
"Proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je nastavak razvoja prometa u segmentu OTC proizvoda koji je rastao za 37,4 posto u odnosu na poslovnu godinu 2016./2017. Nastavili smo s razvojem asortimana vlastite robne marke koji smo proširili s četiri nove marke: LVLY, Langhaarmädchen, 183 Days by trend IT UP i Réell'e, a udio robne marke u ukupnom prometu dosegnuo je 30,5 posto", istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić. 


Dm posluje u 157 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1470 djelatnika, a na njihovim policama nalazi se 21.200 prozvoda. Zanimljivo je da se na njihovim policama nalazi i 930 proizvoda od 34 hrvatska eko proizvođača.
Istraživanje Ipsosa, provedeno u kolovozu i rujnu ove godine, pokazalo je kako ispitanici smatraju da je dm trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu, i to njih 42 posto te da potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika, a da najviše brine o djelatnicima  smatra njih 68 posto. 
"U protekloj poslovnoj godini dm je u zajednicu uložio više od 2,1 milijuna kuna. Posebno smo ponosni na to što sugrađani svake godine u sve većem broju podupiru naše društveno odgovorne inicijative i kampanje. Ovogodišnja dm ženska utrka okupila je rekordan broj sudionica i sudionika - više od 8000 trkačica i djece na Jarunu promicalo je zdrav život te su uplatom kotizacija podržali udrugu Europa Donna Hrvatska. Akcija prikupljanja i recikliranja starog papira Zeleni korak u svojoj je sedmoj godini također oborila rekord. Za sudjelovanje se prijavilo 230 škola iz cijele Hrvatske i svaki deseti osnovnoškolac prikupljao je papir", izjavila je voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u Gordana Picek. 
Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 9300 kuna, dm svojim djelatnicima osigurava kontinuirano profesionalno usavršavanje te mogućnost napredovanja unutar tvrtke. U idućoj poslovnoj godini 2018./2019. dm će uložiti 80 milijuna kuna u modernizaciju 25 prodavaonica i razvoj asortimana. (I.G.)

Privredni vjesnik d.o.o. Kačićeva 9 Zagreb